corona werkwijze

Er blijven veel vragen naar aanleiding van het corona-virus.

Onze telefoons staan geregeld roodgloeiend en we zijn op die manier soms lastiger te bereiken, maar we blijven druk bezig om iedereen tijdig van de juiste informatie te voorzien en te helpen bij hun vakantie.

Op deze pagina lees je onze werkwijze en het laatste nieuws dat we je kunnen melden.

CHECK deze pagina steeds voor ons laatste nieuws!!



werkwijze corona vragen
stijlelement

Werkwijze Corona-vragen en je vakantie


Ook dit jaar zullen we te maken hebben met Corona-maatregelen maar gelukkig zullen we er nu niet meer zo door overvallen worden. We zijn er inmiddels meer aan gewend en we weten ook beter wat we kunnen doen als er beperkingen dreigen in ons vakantieland. En gelukkig geeft het vaccin hoop. Maar zoals iedereen weet zijn er in diverse landen nog steeds restricties van kracht en er blijft overal voorzichtigheid geboden.

Houd zelf ook het gebied van je vakantiebestemming in de gaten en blijf jezelf gedegen informeren voordat je een nieuwe boeking maakt.
Nederlanders kunnen kijken op www.nederlandwereldwijd.nl en Belgen kunnen hier kijken: www.diplomatie.belgium.be.

Maatregelen

Wij werken met diverse partners die allen hun eigen werkwijze hebben in corona-situaties en hun hiervoor hun eigen huurvoorwaarden hanteren. Welke oplossingen er zijn bij een boeking hangt af van de partner waarbij het huis is geboekt.

We hebben de afgelopen tijd de transparantie voor annuleringen volledig verbeterd, zo hoeft dus niemand meer voor verrassingen te staan. Hier lees je alles over onze verbeteringen.

Vouchers

De klanten die een voucher hebben aangevraagd kunnen te maken krijgen met langere wachttijden. Helaas zijn er bij sommige partners wachttijden ontstaan bij de verwerking. Dat vinden wij zelf ook heel erg vervelend maar we kunnen er helaas niets aan doen om dit te bespoedigen. We begrijpen dat dit in voorkomende gevallen erg frustrerend is maar we hopen dat we toch op wat begrip mogen rekenen. Iedereen doet zijn uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen.

Urgente vragen a.u.b. mailen in plaats van bellen

Door alle corona-maatregelen zijn boekingen en omboekingen met en zonder vouchercodes etc. complexer geworden dan voorheen. Daarom worden alle vragen bij ons uitsluitend beantwoord door onze klantadviseurs die precies weten hoe de (om)boekingen geregeld zijn. Zo wordt iedereen geholpen door de mensen die van alle ins en outs weten en voorkomen we lange wachttijden aan de telefoon.

Bij extreme wachttijden start er automatisch een voicemail zodat we wachttijd-frustratie aan de telefoon voor iedereen kunnen voorkomen. 

Belangrijk: gebruik bij vragen altijd de links die we je sturen in onze mails. Zo help je ons het snelst een reactie te kunnen geven omdat we dan niet eerst alle gegevens erbij moeten zoeken. 

Tips als je het snelst resultaat wilt:

Bij vragen bij je boeking

Maak dan altijd gebruik van de (rode) vragen-linkjes in onze emails of via je MIJN BOEKINGS-pagina. Dan wordt je vraag/opmerking direct gekoppeld aan de juiste boeking en kunnen we sneller werken. Losse emails zorgen voor onnodige vertraging en moet je langer op je antwoord wachten.

Wil je een nieuwe reservering maken of een omboeking?

Het maken van boekingen gaat momenteel het snelst als je die gewoon zelf via de site doet. Het is verstandig om direct een optie te nemen op je gewenste huis want het kan zijn dat je gewenste periode al door iemand anders gereserveerd is voordat wij dit voor je kunnen doen. Zet de periode dus direct voor jezelf vast en dan regelen wij verder de rest en beantwoorden we je vragen. In de tussentijd zit je nergens aan vast.

Met betrekking tot beschikbaarheid: als jouw favoriete huis niet beschikbaar is in de gewenste periode, kun je het helaas niet boeken. Kalenders worden wel continue bijgewerkt, dus misschien kun je het eerst later op de dag nogmaals controleren.

Ben je genoodzaakt om je boeking te annuleren?

Probeer nooit je boeking te annuleren via een losse email, dan loop je de kans dat deze te laat door ons wordt behandeld en dat kan consequenties hebben voor de annuleringsvoorwaarden en -kosten. Annuleren moet dus altijd via je MIJNBOEKINGS-pagina (of de rode links in onze emails) waarbij je kiest voor "annuleren" waarmee je automatisch wordt doorgeleid naar jouw persoonlijke annuleringspagina.

We doen ons uiterste best om iedereen zo snel als we kunnen te helpen.

hartelijke groet van jullie gehele DogsIncluded Team
stijlelement