1/22
per week vanaf 565,00 euro
max. 10 personen
1 hond toegestaan, meer honden helaas niet mogelijk.
per week vanaf 565,00 euro

Beschrijving van Bad Bentheim - Ferienresort Bad Bentheim (type 17)

Vlakbij het charmante kuurstadje Bad Bentheim ligt Ferienresort Bad Bentheim. Op dit prachtige park vindt u diverse onder architectuur gebouwde, luxe villa's. Deze liggen in hofjes gegroepeerd bij elkaar, temidden van bomen van honderden jaren oud. De geschiedenis en natuurlijke rijkdom van de streek lopen duidelijk door in het park. Zo wordt het park deels omsloten door een kasteelmuur en ademt het de sfeer uit die past bij een stadje als Bad Bentheim. Het graafschap Bad Bentheim is een glooiend, bosrijk gebied. Hier komt u echt tot rust. Maak een mooie wandel- of fietstocht of ontdek de rijke historie van de burcht en de bezienswaardigheden in de omgeving. Zin in wat meer vertier? Steden als Münster en Osnabrück liggen op korte afstand van het park. Direct tegenover het park kan je terecht in het gemeentelijke overdekte zwembad met kinderbad en het buitenbad met diverse speelmogelijkheden. Voor parkgasten is de toegang tot het zwembad gratis.

Breng je vakantie door in deze mooie villa in Bad Bentheim. Het heeft 4 slaapkamers waar 10 personen kunnen verblijven. Voor meerdere gezinnen of een groep vrienden is dat ideaal. De villa heeft een terras en een tuin. Vakantiepark Bad Bentheim ligt vlak bij het charmante kuuroord Bad Bentheim. Dit is een glooiend en bosrijk gebied. Je kunt genieten van heerlijke wandelingen en fietstochten door de prachtige natuur. Steden als Münster en Osnabrück liggen op korte afstand van het park. Dit vakantiepark heeft meerdere villa's met een unieke, originele architectuur. Sommige zijn in kuststijl en anderen hebben een typische landhuisstijl. Ieder vakantiehuis heeft een eigen parkeerplaats en er is een tuin met terras en tuinmeubelen. 1 huisdier is toegestaan voor 5,50 euro per dier per nacht.

bijzonderheden bij deze vakantiewoning:

  • De woning kan qua inrichting enigszins afwijken van de getoonde foto's, het comfortniveau is echter zoals beschreven
  • U ontvangt per e-mail een kostenoverzicht van het park voor de bijkomende kosten/kosten ter plaatse. U dient deze rekening voor aankomst te voldoen. Dit bespaart u onnodig lang wachten bij het inchecken en dus kunt u direct aan uw vakantie beginnen
  • Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren
  • Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren
  • Deze vakantiewoning is uitsluitend beschikbaar voor recreatieve doeleinden. Boekingen namens bedrijven zullen worden geannuleerd en mogelijke annuleringskosten worden doorberekend
  • Huisdieren zijn altijd op aanvraag en met verplichte eindschoonmaak
  • Huisdieren dienen tijdens het boekingsproces te worden aangegeven i.v.m. beperkte beschikbaarheid
  • Deze accommodatie ligt op een vakantiepark. Er zijn meerdere accommodaties binnen dit type aanwezig. Wenst u meerdere accommodaties voor dezelfde periode te boeken? Neemt u dan contact met ons op via de chat

opmerkingen bij dit park:

  • De 12- en 14-pers. familievilla's (DE-48455-15 en 16) beschikken over 5 of 6 slaapkamers.
  • Reserveringen voor groepen of gezelschappen van personen onder de 21 jaar zijn niet toegestaan.
  • Tevens wordt bij groepen anders dan samenreizende personen in gezinsverband een extra borg van 50 p.p. verlangd.
  • Het exterieur en interieur van de woningen kan afwijken van de foto's. Dit komt doordat er meerdere uitvoeringen van de woningen zijn.
  • Het is voor bedrijven niet toegestaan om boekingen te maken voor werknemers die met een ander doel dan recreatie op het park verblijven.
  • Direct tegenover het park kunt u terecht in het gemeentelijke overdekte zwembad met kinderbad en het buitenbad met diverse speelmogelijkheden. Voor parkgasten is de toegang tot het zwembad gratis.
  • Van maandag 18 september tot en met zondag 24 september is het zwembad Badepark gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden

Grondstuk/tuin

Wij hebben geen informatie of dit huis wel of niet een gesloten of omheinde tuin/grondstuk heeft. Als dit heel belangrijk voor je is, raden we je aan om dit nog even door ons te laten navragen bij de huiseigenaar. Dat kun je gewoon doen d.m.v. een online boekingsaanvraag. We kunnen een aanvraag altijd nog kosteloos annuleren.

Omgeving & handige adressen

Voor dit huis hebben we allerlei gegevens verzameld over de omgeving. Hieronder bij In de omgeving tonen we je informatie over de directe omgeving van het huis.

Als je via DogsIncluded een vakantiehuis boekt, ontvang je daarnaast van ons allerlei handige adressen in de buurt van je accommodatie. Denk hierbij aan de contactgegevens van de dichtstbijzijnde dierenartsen en dierenwinkels. Maar ook supermarkten in de buurt, geldautomaten, dokters en/of ziekenhuizen, restaurants en eventuele musea in de omgeving.

Informatie over de tuin

  • terras
  • tuin

Voorzieningen

algemeen

  • villa: 119 m2
  • situering: vrijstaand
  • waardering: 4 sterren
  • maximaal aantal personen: 10
  • niet-rokers huis
In dit huis is maximaal 1 hond toegestaan. Meer honden kunnen helaas niet worden aangevraagd.
Vrijstaand: je hebt dit huis gevonden door te filteren op 'vrijstaand'. Bij twijfel raden we je aan om dit door ons te laten navragen (kan gewoon via een normale online boeking)

minder   

In de omgeving

Afstanden:

  • centrum: 2,0 km
  • bossen: 100 m
  • levensmiddelen: 100 m
  • restaurants: 100 m
  • tourist information (VVV): 2,0 km

De genoemde afstanden zijn hemelsbreed

De exacte locatie en routebeschrijving sturen we toe zodra de boeking definitief is.

Annuleringsvoorwaarden

Omdat DogsIncluded met verschillende partijen samenwerkt, kunnen de voorwaarden per woning verschillen. Hieronder kun je lezen wat de annuleringsvoorwaarden zijn bij dit vakantiehuis in Bad Bentheim - Ferienresort Bad Bentheim (type 17).

Belangrijkste punten:

  • tot 42 dagen voor de aankomstdatum slechts 10% annuleringskosten
  • mogelijkheden om je reservering nog om te boeken

Annuleringsvoorwaarden

  • Voor de annulering tot en met de 43ste dag voor de aankomstdatum: 10% van de reissom.
  • In geval van annulering van 42 tot en met 29 dagen voor aankomstdatum: 40% van de reissom.
  • In geval van annulering van 28 tot en met de laatste dag voor aankomstdatum: 90% van de reissom.
  • Voor latere annulering of bij het niet verschijnen wordt de volle prijs in rekening gebracht.

Gunstigere omboekingsmogelijkheden

Je kunt hogere annuleringskosten ook voorkomen door om te boeken. Je kunt de boeking voor dit huis wijzigen (periode en/of bestemming) tegen gereduceerde annuleringskosten.

Net zoals bij annuleren stijgen deze wijzigingskosten naarmate de aankomstdatum dichterbij komt. Hierbij worden dezelfde termijnen gehanteerd als bij de annuleringsvoorwaarden (t/m 42e dag, 42 t/m 29 dagen, etc...).

Omboeken kan alleen naar een andere periode in hetzelfde huis of naar een andere periode en/of bestemming in een vakantiehuis uit het huizen-aanbod van dezelfde partner. De hoogte van deze wijzigingskosten kunnen variëren per huis en kunnen altijd bij ons opgevraagd worden als je daadwerkelijk wenst om te boeken.

minder   

Klantbeoordelingen

Op dit moment heeft DogsIncluded voor dit huis helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.

We hebben wél algemene beoordelingen voor dit huis. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.

Dit huis scoort een 8,5 op basis van 25 beoordelingen

Hieronder tonen we je schriftelijke beoordelingen van gasten die al eens in dit huis zijn geweest. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).


11-07-2022 - familie Nemeh uit Nederland
(verblijf: 27-06-2022 t/m 04-07-2022)
De plaats is erg mooi, en het personeel van de receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk, en de rust helpt je om te ontspannen en je op je gemak te voelen (automatische vertaling)


10-10-2020 - familie Dohmen uit Nederland
(verblijf: 05-10-2020 t/m 09-10-2020)
Je kunt beter rechtstreeks boeken bij Roompot.


26-07-2020 - familie Hammer uit Nederland
(verblijf: 17-07-2020 t/m 24-07-2020)
Mooie accommodatie, prachtig park. Omgeving mooi. Alles goed georganiseerd.. Tip: afscherming rondom het huis. Kinderen lopen continu weg. Afrastering zou erg helpen.


09-12-2018 - mevr Bontes-Scheltis uit Nederland
(verblijf: 30-11-2018 t/m 03-12-2018)
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen. De accommodatie was ruim en leuk ingericht. Er waren wel wat gebreken de kamerdeur met een gat erin, van een bed was er een poot afgebroken en van de kraan in de bijkeuken viel de de draaiknop af. Het sanitair was schoon, de lampen en roosters kunnen wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Wij hebben genoten van de omgeving en o.a. het slot bezocht. Zeker een aanrader.


03-09-2018 - dhr. Nunes Horta uit Nederland
(verblijf: 27-08-2018 t/m 31-08-2018)
Het huis staat op een prachtig park .de oprijlaan richting receptie vind ik ook prachtig.Het huis is geweldig. Ziet er keurig uit.wij waren met 5 personen dus lekker de ruimte .we hebben wat leuke plaatsen bezocht, maar echt veel bijzonders bied de omgeving niet .op het park zelf kan je heerlijk eten...het was een heerlijke midweek..


01-04-2018 - mevr Hobijn Waanders uit Nederland
(verblijf: 26-03-2018 t/m 30-03-2018)
De ontvanst was een beetje koel maar het is wel een leuk park. Heel ruim opgezet. Wij hadden een 10 persoons huisje. Het was ruim maar moest wel nodig eens de muren geverf worden. Er staat op onze boeking dat het een nieuw park is maar dat kan nooit want ze waren allemaal huisjes aan het schilderen aan de buitenkant want de witte muren waren aardig vies. Je kunt wel leuk wandelen over het park en ook voor de kinderen is er veel te spelen. We hebben in het restaurant op de buffet avond gegeten en dat smaakte heel lekker. De kinderdisco was ook leuk. wel vind ik 3,17 toeristen belasting pp heel erg duur.


12-02-2016 - mevr de Leeuw uit Nederland
(verblijf: 05-02-2016 t/m 09-02-2016)
We hebben heerlijke dagen gehad. Moeten wel zeggen dat er in de omgeving weinig te doen was, maar dat zal liggen aan de tijd waarin wij in bentheim waren.


07-10-2014 - dhr. Ritzen uit Nederland
(verblijf: 29-09-2014 t/m 03-10-2014)
Wij hebben erg genoten van het verblijf op dit park! Het huisje voldeed aan alle verwachtingen. ( mooi ruim, schoon en veel opbergruimte) Tevens hebben wij genoten van het mooie grote, schone en voor iedereen toegankelijke park en parkfaciliteiten (mini golf, restaurant, winkel en speelruimte voor de kinderen)


07-06-2013 - dhr. van Noort uit Nederland
(verblijf: 24-05-2013 t/m 31-05-2013)
Bij aankomst wilden wij het resterende bedrag dat ter plaatse moest worden voldaan betalen. Het pinapparaat werkte niet en men vroeg ons 's middags terug te keren. ' Middags getracht weer te betalen ook nu functioneerde het apparaat niet. Men vroeg ons de volgende ochtend terug te keren. Ook de volgende ochtend functioneerde het apparaat niet. Dit herhaalde zich 5 keer. Na 5 keer verklaarde men ons dat wij wel verantwoordelijk waren voor betaling. Dit ondanks het feit dat wij niet konden betalen omdat de Roompot organisatie zijn zaakjes niet op orde heeft en het apparaat niet aan de gang kreeg. Tot onze stomme verbazing kwamen wij 's avonds in ons huisje terug en vonden daar een brief (deze was overigens op zijn kop uitgeprint, hoe dom kun je zijn!) met een aanmaning dat we nu wel moesten betalen omdat men ons anders uit het huisjes zou moeten verwijderen. Wij zijn dus 5x voor niets naar de receptie gegaan en konden dus niet betalen!! Wij vroegen de manager te spreken en deze zou iedere dag tussen 09.00 en 17.00 uur aanwezig zijn. Tot 3x toe hebben wij getracht haar te spreken maar tot 3x toe niet aanwezig. In het huisje zou wifi aanwezig zijn maar op de plek waar wij zaten dus niet. Wel buiten, 40 meter voor het huisje. Het had volgens de receptioniste geen zijn om wifi tegoed te kopen omdat als er geen ontvangst was dan zou wifi tegoed zinloos zijn. Buiten het park overigens fantastische ontvangst.Wifi was voor ons van belang omdat wij voor ons ziekenhuis, waar wij werkzaam zijn, bereikbaar moesten blijven. Dit was dus niet mogelijk! Toen wij woensdagavond de deur openden van ons onderkomen bleek er een enorme lekkage te zijn. Het gehele huisje stond 10 centimeter onder water, slaapkamer beneden en woonkamer. Het oudere stel dat bij ons was, 75 en 72 jaar en beneden sliep, had uitsluitend nog natte spullen. Mijn echtgenote en ik meldden dit probleem bij de receptie en kregen als antwoord dat we maar lekker moesten gaan slapen en dat de volgende ochtend een loodgieter gebeld zou worden. Toen wij de receptioniste hadden uitgelegd dat er een overstroming aan de gang was ter grootte van de Niagara watervallen en nadat wij hadden uitgelegd wat de Niagara watervallen waren viel het kwartje en na telefonisch overleg met de manager, die toen opeens wel bereikbaar was, werden wij ongeboekt naar een ander onderkomen. Na de discussie over het feit dat wij niet in huisje 164 zaten (men bleef dit bij hoog en laag volhouden, terwijl wij de sleutel toonden met het betreffende nummer erop) verplaatste men ons naar een ander huisje dat overigens slechts via een aantal trappen bereikt kon worden omdat het op een heuvel lag (gemakkelijk als je met ouderen op pad bent en 's avonds met koffers en spullen moet verhuizen).Je zou denken dat men 's avonds of de volgende ochtend nog even polshoogte zou komen nemen of contact zou zoeken hoe het ons vergaan was, maar niets van dat al. Met pijn en moeite kregen we, omdat we er naar vroegen schoon beddengoed mee! Geen contact of nazorg. Niets. Roompot is de slechtste organisatie die wij ooit hebben meegemaakt.Tot overmaat van ramp ontving ik vandaag onze borg retour waarop men, om onverklaarbare reden, 10 euro heeft ingehouden. Ik had geen zin om hier ook nog eens over te gaan bellen.Al met al een desillusie!!Ik heb u hierboven de verkorte versie van onze ellende beschreven en diverse discussies met een aantal zeer onbeschofte receptionistes achterwege gelaten.


21-09-2011 - mevr Feijen uit Nederland
(verblijf: 16-09-2011 t/m 19-09-2011)
Mooi huis Park is netjes


15-01-2011 - mevr Böwing uit Duitsland
(verblijf: 30-12-2010 t/m 03-01-2011)
Mooi, schoon en netjes huisje voor 10 personen. Compleet met vloerverwarming. De kamers zijn functioneel. 2 badkamers met douche en 1 badkamer met bad en 2 aparte toiletten. We zijn blij. (automatische vertaling)


08-09-2010 - dhr. Mol uit Nederland
(verblijf: 03-09-2010 t/m 05-09-2010)
Wij hebben enorm genoten van het heerlijke huisje, het zwembad en de omgeving.


09-07-2010 - mevr Felida uit Nederland
(verblijf: 25-06-2010 t/m 27-06-2010)
prima vakantie huis, van alle luxe voorzien. jammer dat wij veels te laat aankwamen en niet langer konden genieten van het huis.


28-05-2009 - dhr. De Jong uit Nederland
(verblijf: 15-05-2009 t/m 17-05-2009)
Een keurig ingericht en verzorgd vakantiehuis. Wij hopen zeer zeker nog eens terug te komen.

minder   

Bad Bentheim op de kaart

Bad Bentheim op de kaart

Beschikbaarheid

wie gaan er op reis?

  • aantal personen: 2
  • 1 hond

welke periode?

  • periode
  • maand
wijzig reisdata
kies hieronder je aankomstdag voor 7 nachten
 april - 2024 
  ma di wo do vr za zo
14
1
2
3
4
5
6
7
15
8
9
10
11
12
13
14
16
15
16
17
18
19
20
21
17
22
23
24
25
26
27
28
18
29
30
     
 mei - 2024
  ma di wo do vr za zo
18
  
1
2
3
4
5
19
6
7
8
9
10
11
12
20
13
14
15
16
17
18
19
21
20
21
22
23
24
25
26
22
27
28
29
30
31
  
 
bezet
 
vrij maar geen aankomstdag
 
mogelijke aankomstdag
 
gewenste perdiode
 
aankomstdag
 
vertrekdag

Let op: Geen beschikbare data gevonden. Kies een andere maand of een andere periode.

Kostenoverzicht

Bijkomende kosten

Let op bij prijsvergelijkingen: niet alle aanbieders tonen je onderstaande kosten op voorhand.

houd rekening met de volgende bijkomende kosten:

€ 5,50 per hond p.d.
honden
€ 4,39 p.p.p.d.
toeristenbelasting (verplicht)
€ 115 per verblijf
borgsom (verplicht)
€ 94,95 per verblijf
eindschoonmaak (honden)
€ 12,50 p.p.
bedlinnen (optioneel)
€ 7,50 p.p.
badhanddoeken (optioneel)
€ 5,75 per verblijf
keukenlinnen (optioneel)
inclusief
wifi
€ 9 per verblijf
kinderbed (optioneel)
€ 9 per verblijf
kinderstoel (optioneel)
Problemen met je reservering? Lukt er iets niet?
Klik dan hier om telefonisch te reserveren...
Maak hieronder a.u.b. eerst een keuze ...
  • Ik wil meer honden meenemen naar dit huis. Kan dat?
  • Ik heb nog enkele vragen over dit huis
  • Ik wil wat vragen over de omgeving (wandelen, zwemmen, etc...)
  • Ik wil dit huis telefonisch reserveren (terugbelafspraak tijdens kantooruren)
Honden op aanvraag

We hebben met de meeste huiseigenaren afgesproken dat we meerdere honden gewoon altijd bij hen aanvragen.
Er is een grote kans dat je aanvraag gewoon wordt goedgekeurd. En dat is dan gewoon fijn en makkelijk.
Maar een huiseigenaar kan ook (tijdelijk) geen goedkeuring verlenen aan meer honden.

Onze ervaring is dat huiseigenaren een afweging maken op basis van een aantal gegevens:

  • is het hoogseizoen of niet? (buiten het hoogseizoen heb je met meer honden meer kans)
  • wat zijn het voor honden? (ras)
  • zijn ze groot of klein?
  • zijn ze rustig of druk?
  • zijn ze goed opgevoed? (blaffen niet, gaan niet op de bank/bed als dat niet mag e.d.) en
  • zorgt de gast goed voor de accommodatie? (rekening houden met de buren, poep in de tuin opruimen e.d.)

Het is dus slim om meer informatie te geven over je honden bij je reserveringsaanvraag, dan maak je gewoon meer kans!

Of extra honden worden goedgekeurd is nooit iets persoonlijks voor jou als onze klant. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom een huiseigenaar toch (tijdelijk) geen extra honden toestaat. Het kan te maken hebben met een slechte ervaring die een huiseigenaar had in de vorm van schade of klachten. Wij vinden het belangrijk dat je dit weet.

En mocht het bij dit huis niet lukken, zoeken we gewoon verder. Je hebt geen werk aan de aanvraag van meerdere honden, want wij zoeken alles voor je uit. Dus heb je meer honden, heb dan ook wat geduld met het zoekproces. Wij doen er alles aan om voor jullie een fijn vakantiehuis te vinden.

Meer honden meenemen

Aantal honden

Per accommodatie geven wij aan hoeveel honden er standaard zijn toegestaan. 

Als je wilt weten of hier meer honden meemogen, kan dat altijd gewoon via een aanvraag. Dat doe je via de normale reserveringswijze (website). Dit is de enige manier waarop wij een aanvraag voor meer honden in behandeling kunnen nemen. 

Een aanvraag van een accommodatie verplicht je uiteraard tot niets. Maar het voordeel voor jou als klant is dat je een optie op de accommodatie krijgt totdat bekend is of het aantal honden is toegestaan. Als dit toch een probleem oplevert, dan wordt de aanvraag kosteloos geannuleerd. En kunnen we desgewenst een alternatief aanvragen. 

Wij kunnen dus nooit vantevoren aangeven of meerdere honden wel/niet zijn toegestaan. 

Ook beschikt DogsIncluded niet over lijsten met huizen waar meer dan het standaard aantal honden zijn toegestaan (is afhankelijk van diverse factoren). 

Vragen over dit huis

Extra vragen over dit huis

Wij beschikken niet op voorhand over meer informatie dan wij op de website al tonen. Extra vragen worden altijd gesteld aan de huiseigenaar.

Wil je toch graag meer informatie over een huis dan is dit mogelijk door via de website een reserveringsaanvraag te doen. Zo'n reserveringsaanvraag verplicht je natuurlijk tot niets. 

In het boekingsproces is er ruimte voor extra vragen die we aan de huiseigenaar kunnen doorgeven. Bijvoorbeeld: - is de tuin helemaal omheind en echt "ontsnappings-proof"? Wat bedraagt de borgsom? Is het geschikt voor minder validen? etc. 

Er zijn ook vragen waarop we nooit antwoord kunnen geven, zoals: Wat zijn de energiekosten?

Energiekosten worden berekend naar verbruik. Daarom kunnen we hier geen antwoord op geven. Want wij weten net zo min als jij vantevoren hoeveel energie je zult gaan gebruiken. Dat is natuurlijk ook van diverse aspecten afhankelijk, zoals seizoen, mate van gebruik, veel/weinig apparatuur, aantal personen, etc.... De energiekosten zijn nooit onredelijk hoge bedragen en worden vaak gewoon verrekend met de borg. Een tip: informeer bij aankomst naar de eenheidsprijs en noteer de meterstanden. Dit voorkomt onduidelijkheid achteraf. 

Antwoorden op extra vragen over een specifieke accommodatie krijg je dus altijd door middel van een reserveringsaanvraag via de website. 

Het extra voordeel voor onze cliënten is, dat zij op deze manier van ons direct een optie op de accommodatie krijgen totdat wij het antwoord op de vragen hebben uitgezocht. Een reservering met extra vragen is daarom ook nooit definitief. Pas wanneer alle door jou gewenste informatie door ons is uitgezocht, vragen we je of we de reservering definitief mogen maken.

Vragen over de omgeving

Vragen over de omgeving (wandelen, strand, zwemmen, etc...) 

DogsIncluded geeft algemene informatie over de wetenswaardigheden per land. Omdat wij zoveel bestemmingen & accommodaties in ons aanbod hebben (inmiddels meer dan 16.000!), is het onmogelijk om iedere specifieke situatie in een bepaald gebied van een land uit te zoeken. We hopen dat je hier begrip voor hebt. 

Uit eigen ervaring weten wij inmiddels dat je met loslopen, strandbezoeken en wandelgebieden in het buitenland gewoon een beetje praktisch om moet gaan. Er is altijd wel een plek te vinden waar je hond bijvoorbeeld los kan wandelen, het strand op mag of kan zwemmen. 

Soms is het handig om hier ter plekke even navraag over te doen en misschien moet je er een stukje verder voor rijden. Maar dat is in Nederland natuurlijk niet anders. 

En, hoort het niet een beetje bij de charme van de vakantie dat je samen op avontuur gaat om de omgeving te verkennen? 

Als je wel graag voordat je op vakantie meer specifieke lokale informatie wilt, kun je het best contact opnemen met de plaatselijke vvv. Via Google kun je altijd wel het dichtstbijzijnde toeristenkantoor vinden. 

Of vraag ons gratis informatie pakket aan. Hierin kun je per land ook alle informatie nog eens nalezen en vind je links waar je toeristische informatie kunt vinden. 

Tot slot bieden wij je tijdens het maken van een reservering de gelegenheid om ons en/of de huiseigenaar vragen te stellen. Hier kun je uiteraard je specifieke vraag stellen. Echter, hou er rekening mee dat sommige (detail)vragen ook voor een huiseigenaar soms te lastig zijn om te beantwoorden.

Klantbeoordeling "Uitstekend" (9.5/ 10)
100% beveelt DogsIncluded aan
13342 reviews op www.kiyoh.nl/dogsincluded/
Loading...