1/41
per week vanaf 918,00 euro
max. 8 personen
2 honden toegestaan, meer op aanvraag.
per week vanaf 918,00 euro

Beschrijving van Finestrat - Castillo El Toro

Geniet van een heerlijke vakantie vlak bij het populaire Benidorm, in deze mooie villa met zwembad. Er kunnen 8 personen in het huis verblijven waardoor het ideaal is voor een gezinsvakantie naar de zon. Het strand van Benidorm ligt op slechts 11 km afstand. In deze populaire badplaats vind je tevens tal van restaurants, bars en uitgaansgelegenheden. Uiteraard kun je hier ook de dagelijkse benodigdheden verkrijgen in een van de supermarkten. De keuken van de villa is uitgerust met een koffiezetapparaat zodat je 's ochtends rustig wakker kunt worden met een verse kop koffie, bij het zwembad. De tuin is ingericht met sfeervol tuinmeubilair en je kunt heerlijke gerechten bereiden op de barbecue.

bijzonderheden bij deze vakantiewoning:

  • Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren
  • Reserveringen voor groepen of gezelschappen van personen onder de 30 jaar zijn niet toegestaan
  • Het organiseren van studentenfeesten, vrijgezellenfeesten, drinkpartijen in dit huis is verboden
  • Huurlicentie: VT-458584-A

Grondstuk/tuin

Wij hebben geen informatie of dit huis wel of niet een gesloten of omheinde tuin/grondstuk heeft. Als dit heel belangrijk voor je is, raden we je aan om dit nog even door ons te laten navragen bij de huiseigenaar. Dat kun je gewoon doen d.m.v. een online boekingsaanvraag. We kunnen een aanvraag altijd nog kosteloos annuleren.

Omgeving & handige adressen

Voor dit huis hebben we allerlei gegevens verzameld over de omgeving. Hieronder bij In de omgeving tonen we je informatie over de directe omgeving van het huis.

Als je via DogsIncluded een vakantiehuis boekt, ontvang je daarnaast van ons allerlei handige adressen in de buurt van je accommodatie. Denk hierbij aan de contactgegevens van de dichtstbijzijnde dierenartsen en dierenwinkels. Maar ook supermarkten in de buurt, geldautomaten, dokters en/of ziekenhuizen, restaurants en eventuele musea in de omgeving.

Informatie over de tuin

  • dakterras
  • tuin

Voorzieningen

algemeen

  • villa: 267 m2
  • situering: vrijstaand
  • waardering: 5 sterren
  • maximaal aantal personen: 8
  • niet-rokers huis
In dit huis zijn standaard 2 honden toegestaan. Meer honden kunnen worden aangevraagd.
Vrijstaand: je hebt dit huis gevonden door te filteren op 'vrijstaand'. Bij twijfel raden we je aan om dit door ons te laten navragen (kan gewoon via een normale online boeking)

minder   

In de omgeving

Hondenstranden

In een straal van 10 kilometer om het huis (hemelsbreed) hebben wij 1 hondenstrand gevonden. Je ontvangt meer info hierover na je boeking.

Afstanden:

  • centrum: 11,0 km
     Benidorm
  • Platja Cala de Finestrat: 5,0 km
     Platja Cala de Finestrat
  • levensmiddelen: 8,0 km
     Benidorm
  • restaurants: 6,0 km
  • vliegveld: 59,0 km
     Alicante
  • hospital: 7,0 km

De genoemde afstanden zijn hemelsbreed

De exacte locatie en routebeschrijving sturen we toe zodra de boeking definitief is.

minder   

Annuleringsvoorwaarden

Omdat DogsIncluded met verschillende partijen samenwerkt, kunnen de voorwaarden per woning verschillen. Hieronder kun je lezen wat de annuleringsvoorwaarden zijn bij dit vakantiehuis in Finestrat - Castillo El Toro.

voor dit huis gelden momenteel slechts tijdelijk speciale gunstige voorwaarden. Deze actie geldt voor boekingen die vóór 30-04-2026 zijn gemaakt en die gedurende de actieperiode zijn gemaakt (dit is dus misschien niet geldig voor reeds bestaande boekingen).
Deze actie loopt tot nader order, maak er dus gebruik van zolang het nog kan!

Belangrijkste punten:

  • tot 42 dagen voor de aankomstdatum kun je nog gratis annuleren of omboeken
    (bij boekingen met een aankomstdatum vóór 30-04-2026)
  • mogelijkheden om je reservering nog om te boeken

Annuleringsvoorwaarden

Als je voor dit huis een boeking maakt vóór 30-04-2026, gelden de volgende speciale actievoorwaarden:

  • Voor de annulering tot en met de 43ste dag voor de aankomstdatum: geen annuleringskosten
  • In geval van annulering van 42 tot en met 29 dagen voor aankomstdatum: 40% van de reissom.
  • In geval van annulering van 28 tot en met de laatste dag voor de aankomstdatum: 90% van de reissom.
  • 100% van het bedrag wordt in rekening gebracht voor latere annulering of niet-verschijnen.

Gunstigere omboekingsmogelijkheden

Tot 42 dagen voor de aankomstdatum kun je gratis omboeken naar een andere periode en/of bestemming.

Daarna: indien je de boeking voor dit huis wilt wijzigen (periode en/of bestemming), is dit in de meeste gevallen ook mogelijk tegen gereduceerde annuleringskosten.
Net zoals bij annuleren stijgen deze wijzigingskosten naarmate de aankomstdatum dichterbij komt. Hierbij worden dezelfde termijnen gehanteerd als bij de annuleringsvoorwaarden (t/m 42e dag, 42 t/m 29 dagen, etc...).

Omboeken kan naar een andere periode in hetzelfde huis of naar een andere periode en/of bestemming in een vakantiehuis uit het huizen-aanbod van dezelfde partner. De hoogte van deze wijzigingskosten kunnen variëren per huis en kunnen altijd bij ons opgevraagd worden als je daadwerkelijk wenst om te boeken.

minder   

Klantbeoordelingen

Op dit moment heeft DogsIncluded voor dit huis helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.

We hebben wél algemene beoordelingen voor dit huis. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.

Dit huis scoort een 6,0 op basis van 6 beoordelingen

Hieronder tonen we je schriftelijke beoordelingen van gasten die al eens in dit huis zijn geweest. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).


05-08-2023 - familie Philippe et esther uit Frankrijk
(verblijf: 09-07-2023 t/m 23-07-2023)
We hadden niet gemerkt dat er geen eetzaal was. Het huis bestaat inderdaad uit 3 slaapkamers, 3 badkamers en een kleine keuken, allemaal verbonden door een gang. De rest is buiten met een erker voor de woonkamer. Bovendien was niet gespecificeerd dat de airconditioning, essentieel, moest worden betaald, nog minder met munten van 1 of 2 euro (1 euro geeft ongeveer 1u30 frisheid bij 21 graden voor de 3 kamers). Er werd ons verteld dat deze informatie was verzonden naar de verhuursites die de informatie niet hadden doorgegeven (zeer moeilijk om wisselgeld te verkrijgen). Dan is het meubilair beschadigd, de vaat was slecht schoongemaakt door de voormalige huurders. Er zat haar en zand in de lakens, de handdoeken waren erg vochtig toen we aankwamen. Over het algemeen was de accommodatie niet erg schoon en de persoon vertelde ons dat er net een nieuw schoonmaakbedrijf was overgenomen. Deze persoon was echter attent en reageerde op onze verzoeken, storingen werden snel opgelost (pb buitendouche armaturen, ontbrekende tv-kabel, etc.), schoonmaak bleef voor ons over. Tot slot is het niet mogelijk om met uw auto het erf op te rijden. Ten slotte kijkt het huis, tot grote ontlading van de eigenaar, vanaf 8 uur 's ochtends uit op een grote bouwplaats in uitvoering met 3 kranen en drilboren. Het pluspunt is het enorme zwembad met bubbelbad en buitenverblijven. (automatische vertaling)


11-06-2022 - familie Nielsen uit Nederland
(verblijf: 04-06-2022 t/m 12-06-2022)
Prachtig huis, goede slaapkamers, mooie badkamers, prima zwembad! Meubilair rond zwembad als bedjes is aan vervanging toe! Veel keukenapparatuur verouderd of slecht werkend, BBQ is vies dus niet gebruikt. Huis is zeker een aanrader, met wat enkele updates de 300 euro per dag dan ook waard!


22-10-2021 - dhr. Boom uit Nederland
(verblijf: 13-10-2021 t/m 23-10-2021)
Punt 1 Een klacht indienen lukt niet je komen steeds op de verkeerde pagina terecht. De eerste x kon ik zonder problemen mijn klacht verzenden en kreeg een bevestiging . Na een toevoeging van mij aan de klacht kreeg ik bericht dat dat e-mailadres niet meer gebruikt kon worden en werd ik verwezen naar een ander adres Hieronder mijn verkorte klacht. 20 okt vroeg ik via whatsapp de host de glazen panelen van de living te (laten) sluiten omdat het te koud is om daar de avond door te brengen Zij antwoordde dat zij de volgende ochtend (21 okt) zou komen om de glazen deuren te sluiten (omdat er iets mis is met het sluiten van die ramen had zij bij aankomst op 13 okt gevraagd het niet zelf te doen) Het is nu onze laatste dag (22 Okt) het is koud het regent en zij is niet gekomen heeft niets van zich laten weten!) om de glaswand te sluiten. We zitten dus dik ingepakt in de living. Andere dingen die mis zijn: wat betreft het verwarmde zwembad. De host vermeldt in haar bericht dat zij daar niets aan kan doen omdat het door de zon verwarmd wordt (Haha dan heeft iedereen een verwarmd zwembad) Er is een bbq maar na mijn inspectie is die te gevaarlijk om te gebruiken dus een gezellige bbq-avond ging ook niet door. Het is een gas-bbq waarvan de branders half verborgen zitten onder kolen en verbrande etensresten. Levensgevaarlijk om te gebruiken . Ik heb overal foto’s van gemaakt en de Whatsapp-berichten opgeslagen voor het geval een en ander ontkent wordt. Hopelijk begrijpen jullie dat dir een groot deel van onze vakantie verpest heeft. Straks is het weer een koude avond in de living! Met vriendelijke groeten, André Op 20 okt. 2021 om 15:06 heeft Belvilla Nederland het volgende geschreven:  Beste klant, We stellen het op prijs dat je de tijd neemt om jouw vraag in detail uit te leggen. Hierbij bevestigen we dat we jouw verzoek hebben ontvangen. Onze experts werken er hard aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dit zijn de details van het probleem dat je bij ons hebt aangekaart Categorie: Ik heb een probleem met mijn boeking, reservering of verblijf Subcategorie: Ik wil mijn reservering inzien Probleem in detail: momenteel in Finestrat Alicante. Sinds 13 okt en 23 okt in de ochtend weer terug naar NL Misleidende informatie over het gehuurde: Het zwembad volgens de info verwarmd is te koud om in te gaan. De host kan hier niets aan doen en gaf het advies het water in de nacht af te dekken. Dat heeft nauwelijks geholpen. Mijn schoondochter is helemaal niet het water ingegaan , mijn zoon en ik zijn er hooguit 2 minuten ingeweest, maar te Koud om te zwemmen. De voornaamste reden om dit huis te huren was het verwarmde zwembad. In mijn selectie-criteria stond een prive-zwembad als eis. Het huis heeft een prachtig uitzicht en overdag is het heerlijk toeven in de open woonkamer, echter de glaswanden functioneren niet, de host gaf al aan bij de introductie dat zij liever zelf de glaswanden dicht wilde doen, maar dat vonden wij toen nog niet nodig. Echter wanneer het avond wordt koelt het snel af en komen meteen de muggen van ons genieten. Na een paar koude avonden in de living (andere keuze was de slaapkamer, badkamer of keuken) bericht aan de host gezonden met de vraag of de glaswand gesloten kan worden. Dat zal ze morgenochtend doen (dus vanavond hebben we er nog niets aan en overdag is het niet nodig. De railsysteem van de glaswand moet gewoon hersteld worden zodat de komende huurders zelf de wand kunnen sluiten en openen. Dan zijn er nog wat kleine problemen zoals vieze pannen in de keuken, geen goed broodmes , het lukt niet om stokbrood of pistoletjes fatsoenlijk door te snijden. De schaar in de keuken is te bot om bijvoorbeeld plastic verpakkingen van vleeswaren door te knippen. Er zijn natuurlijk ook goede punten, als de door mijn genoemde lichte punten verholpen zou zijn zou dit echt aan te bevelen zijn . Nu Niet. Tenminste niet buiten het hoogseizoen. Ik verwacht een redelijke tegemoetkoming voor de tekortkomingen. Vriendelijke groeten, André Boom Beantwoord deze e-mail als je wilt antwoorden of aanvullende vragen hebt. Je zal op dezelfde e-mailthread een reactie van het Belvilla-team ontvangen. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen, dan vernemen wij het uiteraard graag van u. Wist u dat u voor veel vragen direct een antwoord kan vinden op onze website? Kijkt u hiervoor naar onze Veelgestelde vragen. Met vriendelijke groet, Team Belvilla Customer Services E: info@belvilla.com T: 088 202 12 12 I: www.belvilla.com Belvilla Services B.V., P.O. Box 2051, 5600 CB Eindhoven, The Netherlands 17061015 | NL008476196B01 Belvilla Services B.V. is a service provider for Belvilla AG. Part of the family: "This message may contain confidential and proprietary information. If you are not the intended recipient, you should not copy or use this message for any purpose, nor disclose its contents to any other person. Please notify the sender immediately if you have received this message in error and delete the message from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information may have been intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. We do not therefore accept liability for any errors or omissions in the contents of this message or any attachments which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. Subject to applicable law, we reserve the right to monitor all e-mail communications." Please consider the environment before printing this e-mail.


07-08-2021 - familie De Wachter uit België
(verblijf: 24-07-2021 t/m 04-08-2021)
Enorm genoten van deze vakantie , enorm vriendelijke gastvrouw en alles verzorgt tot en met , enkele de frigo is aan vervanging toe want deze koelt niet altijd perfect .


04-04-2021 - familie Sogukpinar uit Duitsland
(verblijf: 03-04-2021 t/m 07-04-2021)
op weg naar spanje ontving ik een e-mail dat ik de villa niet heb ontvangen Ik heb 2 dagen in de auto geslapen mijn geld werd niet snel teruggegeven ik zal een advocaat inhuren ik zal je aan niemand aanbevelen! (automatische vertaling)

minder   

Finestrat op de kaart

Finestrat op de kaart

Beschikbaarheid

wie gaan er op reis?

  • aantal personen: 2
  • 1 hond

welke periode?

  • periode
  • maand
wijzig reisdata
kies hieronder je aankomstdag voor 7 nachten
 april - 2024 
  ma di wo do vr za zo
14
1
2
3
4
5
6
7
15
8
9
10
11
12
13
14
16
15
16
17
18
19
20
21
17
22
23
24
25
26
27
28
18
29
30
     
 mei - 2024
  ma di wo do vr za zo
18
  
1
2
3
4
5
19
6
7
8
9
10
11
12
20
13
14
15
16
17
18
19
21
20
21
22
23
24
25
26
22
27
28
29
30
31
  
 
bezet
 
vrij maar geen aankomstdag
 
mogelijke aankomstdag
 
gewenste perdiode
 
aankomstdag
 
vertrekdag

20 beschikbare data in: april 2024 - mei 2024 

zaterdag 20-04-2024 zaterdag 27-04-2024
7 nachten
van € 1195,- (€ 259 korting) voor € 936,-
zondag 21-04-2024 zondag 28-04-2024
7 nachten
van € 1200,- (€ 260 korting) voor € 940,-
maandag 22-04-2024 maandag 29-04-2024
7 nachten
van € 1205,- (€ 260 korting) voor € 945,-
dinsdag 23-04-2024 dinsdag 30-04-2024
7 nachten
van € 1250,- (€ 270 korting) voor € 980,-
woensdag 24-04-2024 woensdag 01-05-2024
7 nachten
van € 1295,- (€ 280 korting) voor € 1015,-
donderdag 25-04-2024 donderdag 02-05-2024
7 nachten
van € 1341,- (€ 291 korting) voor € 1050,-
vrijdag 26-04-2024 vrijdag 03-05-2024
7 nachten
van € 1386,- (€ 300 korting) voor € 1086,-
zaterdag 27-04-2024 zaterdag 04-05-2024
7 nachten
van € 1431,- (€ 310 korting) voor € 1121,-
zondag 28-04-2024 zondag 05-05-2024
7 nachten
van € 1493,- (€ 326 korting) voor € 1167,-
maandag 29-04-2024 maandag 06-05-2024
7 nachten
van € 1564,- (€ 341 korting) voor € 1223,-
woensdag 22-05-2024 woensdag 29-05-2024
7 nachten
van € 1548,- (€ 338 korting) voor € 1210,-
donderdag 23-05-2024 donderdag 30-05-2024
7 nachten
van € 1504,- (€ 328 korting) voor € 1176,-
vrijdag 24-05-2024 vrijdag 31-05-2024
7 nachten
van € 1470,- (€ 319 korting) voor € 1151,-
zaterdag 25-05-2024 zaterdag 01-06-2024
7 nachten
van € 1425,- (€ 308 korting) voor € 1117,-
zondag 26-05-2024 zondag 02-06-2024
7 nachten
van € 1470,- (€ 319 korting) voor € 1151,-
maandag 27-05-2024 maandag 03-06-2024
7 nachten
van € 1504,- (€ 328 korting) voor € 1176,-
dinsdag 28-05-2024 dinsdag 04-06-2024
7 nachten
van € 1548,- (€ 338 korting) voor € 1210,-
woensdag 29-05-2024 woensdag 05-06-2024
7 nachten
van € 1592,- (€ 347 korting) voor € 1245,-
donderdag 30-05-2024 donderdag 06-06-2024
7 nachten
van € 1636,- (€ 357 korting) voor € 1279,-
vrijdag 31-05-2024 vrijdag 07-06-2024
7 nachten
van € 1680,- (€ 366 korting) voor € 1314,-

Kostenoverzicht

Bijkomende kosten

Let op bij prijsvergelijkingen: niet alle aanbieders tonen je onderstaande kosten op voorhand.

houd rekening met de volgende bijkomende kosten:

€ 250 per verblijf
eindschoonmaak (verplicht/prepay)
€ 5 per hond p.d.
honden
€ 150 per verblijf
bedlinnen (verplicht/prepay)
inclusief
badhanddoeken
inclusief
wifi
inclusief
verwarmen zwembad
Let op, sommige bovenstaande kosten worden al voorafgaand aan het verblijf in rekening gebracht (prepay). Deze kosten zijn nog niet opgenomen in de huursom.
Problemen met je reservering? Lukt er iets niet?
Klik dan hier om telefonisch te reserveren...
Maak hieronder a.u.b. eerst een keuze ...
  • Ik wil meer honden meenemen naar dit huis. Kan dat?
  • Ik heb nog enkele vragen over dit huis
  • Ik wil wat vragen over de omgeving (wandelen, zwemmen, etc...)
  • Ik wil dit huis telefonisch reserveren (terugbelafspraak tijdens kantooruren)
Honden op aanvraag

We hebben met de meeste huiseigenaren afgesproken dat we meerdere honden gewoon altijd bij hen aanvragen.
Er is een grote kans dat je aanvraag gewoon wordt goedgekeurd. En dat is dan gewoon fijn en makkelijk.
Maar een huiseigenaar kan ook (tijdelijk) geen goedkeuring verlenen aan meer honden.

Onze ervaring is dat huiseigenaren een afweging maken op basis van een aantal gegevens:

  • is het hoogseizoen of niet? (buiten het hoogseizoen heb je met meer honden meer kans)
  • wat zijn het voor honden? (ras)
  • zijn ze groot of klein?
  • zijn ze rustig of druk?
  • zijn ze goed opgevoed? (blaffen niet, gaan niet op de bank/bed als dat niet mag e.d.) en
  • zorgt de gast goed voor de accommodatie? (rekening houden met de buren, poep in de tuin opruimen e.d.)

Het is dus slim om meer informatie te geven over je honden bij je reserveringsaanvraag, dan maak je gewoon meer kans!

Of extra honden worden goedgekeurd is nooit iets persoonlijks voor jou als onze klant. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom een huiseigenaar toch (tijdelijk) geen extra honden toestaat. Het kan te maken hebben met een slechte ervaring die een huiseigenaar had in de vorm van schade of klachten. Wij vinden het belangrijk dat je dit weet.

En mocht het bij dit huis niet lukken, zoeken we gewoon verder. Je hebt geen werk aan de aanvraag van meerdere honden, want wij zoeken alles voor je uit. Dus heb je meer honden, heb dan ook wat geduld met het zoekproces. Wij doen er alles aan om voor jullie een fijn vakantiehuis te vinden.

Meer honden meenemen

Aantal honden

Per accommodatie geven wij aan hoeveel honden er standaard zijn toegestaan. 

Als je wilt weten of hier meer honden meemogen, kan dat altijd gewoon via een aanvraag. Dat doe je via de normale reserveringswijze (website). Dit is de enige manier waarop wij een aanvraag voor meer honden in behandeling kunnen nemen. 

Een aanvraag van een accommodatie verplicht je uiteraard tot niets. Maar het voordeel voor jou als klant is dat je een optie op de accommodatie krijgt totdat bekend is of het aantal honden is toegestaan. Als dit toch een probleem oplevert, dan wordt de aanvraag kosteloos geannuleerd. En kunnen we desgewenst een alternatief aanvragen. 

Wij kunnen dus nooit vantevoren aangeven of meerdere honden wel/niet zijn toegestaan. 

Ook beschikt DogsIncluded niet over lijsten met huizen waar meer dan het standaard aantal honden zijn toegestaan (is afhankelijk van diverse factoren). 

Vragen over dit huis

Extra vragen over dit huis

Wij beschikken niet op voorhand over meer informatie dan wij op de website al tonen. Extra vragen worden altijd gesteld aan de huiseigenaar.

Wil je toch graag meer informatie over een huis dan is dit mogelijk door via de website een reserveringsaanvraag te doen. Zo'n reserveringsaanvraag verplicht je natuurlijk tot niets. 

In het boekingsproces is er ruimte voor extra vragen die we aan de huiseigenaar kunnen doorgeven. Bijvoorbeeld: - is de tuin helemaal omheind en echt "ontsnappings-proof"? Wat bedraagt de borgsom? Is het geschikt voor minder validen? etc. 

Er zijn ook vragen waarop we nooit antwoord kunnen geven, zoals: Wat zijn de energiekosten?

Energiekosten worden berekend naar verbruik. Daarom kunnen we hier geen antwoord op geven. Want wij weten net zo min als jij vantevoren hoeveel energie je zult gaan gebruiken. Dat is natuurlijk ook van diverse aspecten afhankelijk, zoals seizoen, mate van gebruik, veel/weinig apparatuur, aantal personen, etc.... De energiekosten zijn nooit onredelijk hoge bedragen en worden vaak gewoon verrekend met de borg. Een tip: informeer bij aankomst naar de eenheidsprijs en noteer de meterstanden. Dit voorkomt onduidelijkheid achteraf. 

Antwoorden op extra vragen over een specifieke accommodatie krijg je dus altijd door middel van een reserveringsaanvraag via de website. 

Het extra voordeel voor onze cliënten is, dat zij op deze manier van ons direct een optie op de accommodatie krijgen totdat wij het antwoord op de vragen hebben uitgezocht. Een reservering met extra vragen is daarom ook nooit definitief. Pas wanneer alle door jou gewenste informatie door ons is uitgezocht, vragen we je of we de reservering definitief mogen maken.

Vragen over de omgeving

Vragen over de omgeving (wandelen, strand, zwemmen, etc...) 

DogsIncluded geeft algemene informatie over de wetenswaardigheden per land. Omdat wij zoveel bestemmingen & accommodaties in ons aanbod hebben (inmiddels meer dan 16.000!), is het onmogelijk om iedere specifieke situatie in een bepaald gebied van een land uit te zoeken. We hopen dat je hier begrip voor hebt. 

Uit eigen ervaring weten wij inmiddels dat je met loslopen, strandbezoeken en wandelgebieden in het buitenland gewoon een beetje praktisch om moet gaan. Er is altijd wel een plek te vinden waar je hond bijvoorbeeld los kan wandelen, het strand op mag of kan zwemmen. 

Soms is het handig om hier ter plekke even navraag over te doen en misschien moet je er een stukje verder voor rijden. Maar dat is in Nederland natuurlijk niet anders. 

En, hoort het niet een beetje bij de charme van de vakantie dat je samen op avontuur gaat om de omgeving te verkennen? 

Als je wel graag voordat je op vakantie meer specifieke lokale informatie wilt, kun je het best contact opnemen met de plaatselijke vvv. Via Google kun je altijd wel het dichtstbijzijnde toeristenkantoor vinden. 

Of vraag ons gratis informatie pakket aan. Hierin kun je per land ook alle informatie nog eens nalezen en vind je links waar je toeristische informatie kunt vinden. 

Tot slot bieden wij je tijdens het maken van een reservering de gelegenheid om ons en/of de huiseigenaar vragen te stellen. Hier kun je uiteraard je specifieke vraag stellen. Echter, hou er rekening mee dat sommige (detail)vragen ook voor een huiseigenaar soms te lastig zijn om te beantwoorden.

Klantbeoordeling "Uitstekend" (9.5/ 10)
100% beveelt DogsIncluded aan
13338 reviews op www.kiyoh.nl/dogsincluded/
Loading...