1/31
per week vanaf 2.697,00 euro
max. 12 personen
3 honden toegestaan, meer honden helaas niet mogelijk.
per week vanaf 2.697,00 euro

Beschrijving van Hulshorst - Villa de Beyaerd

Dit vakantiehuis heeft 5 slaapkamers en is geschikt voor 12 personen, ideaal voor meerdere gezinnen of groepen vrienden. Het ligt op de Veluwe, midden in de natuur. Op deze locatie kun je genieten van de mooie natuur. De villa is centraal gelegen tussen Harderwijk en Nunspeet. Deze locatie is perfect om de Veluwe en het Veluwemeer te verkennen. In de omgeving kun je wandelen en fietsen op de heide, in de bossen en langs zandverstuivingen. Je kunt met het hele gezin een uitstapje maken naar het Dolfinarium, Walibi of de Apenheul. De villa heeft een rieten dak en is voorzien van een gezamenlijk zwembad en een gedeelde sauna. In de keuken staan een vaatwasser, een vriezer en een oven. De villa heeft 3 badkamers, waarvan 1 met een bad. Je kunt genieten van de zon op het privéterras in de privétuin. Er is ook WiFi in het huis en er zijn maximaal 3 huisdieren toegestaan.

bijzonderheden bij deze vakantiewoning:

  • Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren
  • Deze vakantiewoning is uitsluitend beschikbaar voor recreatieve doeleinden. Boekingen namens bedrijven zullen worden geannuleerd en mogelijke annuleringskosten worden doorberekend

Grondstuk/tuin

Wij hebben geen informatie of dit huis wel of niet een gesloten of omheinde tuin/grondstuk heeft. Als dit heel belangrijk voor je is, raden we je aan om dit nog even door ons te laten navragen bij de huiseigenaar. Dat kun je gewoon doen d.m.v. een online boekingsaanvraag. We kunnen een aanvraag altijd nog kosteloos annuleren.

Haard

Is je hond een levensgenieter ? Dan is ’ie vast ook erg blij met de gezellige open haard in dit huis.

Omgeving & handige adressen

Voor dit huis hebben we allerlei gegevens verzameld over de omgeving. Hieronder bij In de omgeving tonen we je informatie over de directe omgeving van het huis.

Als je via DogsIncluded een vakantiehuis boekt, ontvang je daarnaast van ons allerlei handige adressen in de buurt van je accommodatie. Denk hierbij aan de contactgegevens van de dichtstbijzijnde dierenartsen en dierenwinkels. Maar ook supermarkten in de buurt, geldautomaten, dokters en/of ziekenhuizen, restaurants en eventuele musea in de omgeving.

Informatie over de tuin

  • terras: privé
  • tuin: privé

Voorzieningen

algemeen

  • vakantiehuis: 300 m2
  • situering: vrijstaand
  • waardering: 4 sterren
  • maximaal aantal personen: 12
  • kinderen : kinderbed
  • kinderen : kinderstoel
  • kinderen : kinderbox
In dit huis zijn maximaal 3 honden toegestaan. Meer honden kunnen helaas niet worden aangevraagd.
Vrijstaand: je hebt dit huis gevonden door te filteren op 'vrijstaand'. Bij twijfel raden we je aan om dit door ons te laten navragen (kan gewoon via een normale online boeking)

minder   

In de omgeving

Losloopgebieden

In een straal van 30 kilometer om het huis (hemelsbreed) hebben wij 56 losloopgebieden gevonden. De gegevens hiervan sturen we je na boeking toe.

Hondenstranden

In een straal van 20 kilometer om het huis (hemelsbreed) hebben wij 1 hondenstrand gevonden. Je ontvangt meer info hierover na je boeking.

Afstanden:

  • restaurants: 650 m
     Fusion Plaza

De genoemde afstanden zijn hemelsbreed

De exacte locatie en routebeschrijving sturen we toe zodra de boeking definitief is.

minder   

Annuleringsvoorwaarden

Omdat DogsIncluded met verschillende partijen samenwerkt, kunnen de voorwaarden per woning verschillen. Hieronder kun je lezen wat de annuleringsvoorwaarden zijn bij dit vakantiehuis in Hulshorst - Villa de Beyaerd.

voor dit huis gelden momenteel slechts tijdelijk speciale gunstige voorwaarden. Deze actie geldt voor boekingen die vóór 30-04-2026 zijn gemaakt en die gedurende de actieperiode zijn gemaakt (dit is dus misschien niet geldig voor reeds bestaande boekingen).
Deze actie loopt tot nader order, maak er dus gebruik van zolang het nog kan!

Belangrijkste punten:

  • tot 42 dagen voor de aankomstdatum kun je nog gratis annuleren of omboeken
    (bij boekingen met een aankomstdatum vóór 30-04-2026)
  • mogelijkheden om je reservering nog om te boeken

Annuleringsvoorwaarden

Als je voor dit huis een boeking maakt vóór 30-04-2026, gelden de volgende speciale actievoorwaarden:

  • Voor de annulering tot en met de 43ste dag voor de aankomstdatum: geen annuleringskosten
  • In geval van annulering van 42 tot en met 29 dagen voor aankomstdatum: 40% van de reissom.
  • In geval van annulering van 28 tot en met de laatste dag voor de aankomstdatum: 90% van de reissom.
  • 100% van het bedrag wordt in rekening gebracht voor latere annulering of niet-verschijnen.

Gunstigere omboekingsmogelijkheden

Tot 42 dagen voor de aankomstdatum kun je gratis omboeken naar een andere periode en/of bestemming.

Daarna: indien je de boeking voor dit huis wilt wijzigen (periode en/of bestemming), is dit in de meeste gevallen ook mogelijk tegen gereduceerde annuleringskosten.
Net zoals bij annuleren stijgen deze wijzigingskosten naarmate de aankomstdatum dichterbij komt. Hierbij worden dezelfde termijnen gehanteerd als bij de annuleringsvoorwaarden (t/m 42e dag, 42 t/m 29 dagen, etc...).

Omboeken kan naar een andere periode in hetzelfde huis of naar een andere periode en/of bestemming in een vakantiehuis uit het huizen-aanbod van dezelfde partner. De hoogte van deze wijzigingskosten kunnen variëren per huis en kunnen altijd bij ons opgevraagd worden als je daadwerkelijk wenst om te boeken.

minder   

Klantbeoordelingen

Op dit moment heeft DogsIncluded voor dit huis helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.

We hebben wél algemene beoordelingen voor dit huis. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.

Dit huis scoort een 7,3 op basis van 38 beoordelingen

Hieronder tonen we je schriftelijke beoordelingen van gasten die al eens in dit huis zijn geweest. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).


05-07-2023 - mevr Stob uit Nederland
(verblijf: 23-06-2023 t/m 30-06-2023)
Mooi opgeknapt huis. Met gebruik van faciliteiten hotel (buiten zwembad). Grote tuin. Meerder terassen. Slaap-en badkamer beneden. Goed uitgeruste keuken.


06-11-2022 - familie Buck uit Nederland
(verblijf: 03-11-2022 t/m 06-11-2022)
Fijne villa om met 10 personen te verblijven. Gezellige woonkamer met openhaard, genoeg wc's en docuhes, fijne matrassen. Prima keuken, kastjes hier en daar wat los. Mooie omgeving om te wandelen.


20-06-2022 - familie Stelten uit Nederland
(verblijf: 01-06-2022 t/m 04-06-2022)
Het is een prachtig huis maar het heeft veel onderhoud nodig. Een van de toegangsdeuren kon niet worden gesloten. Het toilet op de begane grond had geen toiletbril. Dit was de dag voor vertrek geplaatst. De tegelvloer was erg vies. onze eigen schoonmaakspullen gaan halen bij de receptie.De locatie is erg mooi maar er waren een aantal dingen die erg jammer waren.Na een goede opknapbeurt en een serieuze schoonmaakbeurt is het een mooie accommodatie. (automatische vertaling)


13-06-2022 - mevr Kamerbeek uit Nederland
(verblijf: 10-06-2022 t/m 13-06-2022)
10 juni 2022. We zijn zojuist aangekomen. En hebben meteen een stevige klacht. De recreatieruimte is ontmanteld, geen biljart, geen darts. Alleen een aantal luiken die geschilderd zijn en staan te drogen. En dan sta je daar, met een groepje biljarters en darters. SCHANDALIG! Ik maak hier werk van. En verwacht een forse restitutie! Stapper


28-03-2022 - familie Wolfs uit Nederland
(verblijf: 12-11-2021 t/m 15-11-2021)
Gezellig huis als groepsaccomodatie. Genoeg ruimte, netjes verzorgd, onderhoud is gaande. Zeker een aanrader voor weekendje met vrienden.


23-09-2021 - familie Fraats uit Nederland
(verblijf: 20-09-2021 t/m 24-09-2021)
Buitenkant is in ieder geval slecht onderhouden, mn niet schoongemaakt, aan de entree hangen de de spinnewebben , vliegen etc. Entree is te bereiken met een hobbelig graspad. Biljartkamer is niet open, niet bereikbaar. De gezamelijk huiskamer heeft een vieze lucht, erg gedateerd meubilair, kapote bank. N.a.v. een aantal klachten volgt er geen opvolging door de verhuurder. Als laatste overlast van muizen binnen !!!!


16-09-2021 - familie van den Hoed uit Nederland
(verblijf: 10-09-2021 t/m 13-09-2021)
Bij het inchecken (om 16:00 uur) waren de schoonmakers nog bezig. We konden een drankje krijgen en in het hotel wachten(Met een huilende baby en een deense dog een beetje lastig) Uiteindelijk konden we na ongeveer een half uur wachten naar binnen. Wat je dan verwacht is natuurlijk een schoon huis (zeker na het wachten op de schoonmakers). Als eerst begon het bij de baby bedjes (2 aangevraagd). 1 bedje had een matras het andere bedje 3 tuin kussens (nog nooit een baby op tuin kussens laten slapen plus dat het heel gevaarlijk is). Dit gemeld bij de receptie waar eerst nog moeilijk werd gedaan totdat wij het bij Horeca Nederland zouden vermelden wanneer er niks aan gedaan werd. Ineens was daar een matras. Wij dachten eindelijk aan het weekend te kunnen beginnen totdat de doucheslang van de kraan afspoot, de rails van het douche gordijn los hing (hier foto's van), we muizenkeutels in de keukenla vonden (hier ook foto's van), etensresten van vorige bewoners in de la, Vies servies (ook foto's van), De stofzuiger (aangezien de vloer behoorlijk vies was) helemaal niet zoog, en het huis zou hondvriendelijk zijn, als wij ze in de tuin loslieten werden ze dood gereden omdat het hekwerk weg gehaald was. Ik vind dit heel erg sneu zeker voor mijn ouders die dit weekend betaald hebben(40 jaar getrouwd). Dat dit huis aan onderhoud toe is oke maar je verwacht op zijn minst een schoon huis bij aankomst. en dan ook een aankomst op de tijd dat je naar binnen hoort te kunnen gaan.


25-08-2021 - familie Eickhoff uit Nederland
(verblijf: 15-06-2021 t/m 17-06-2021)
This place had so much space and was in a great location. I recommend it!


13-06-2021 - familie Meijs uit Nederland
(verblijf: 10-06-2021 t/m 13-06-2021)
Zo fijn dat we snel gaan sparen. We hopen volgend jaar nogmaals te kunnen verblijven op dit geweldige verblijf.


03-10-2020 - familie uit Nederland
(verblijf: 21-09-2020 t/m 25-09-2020)
Bij aankomst, extreem vuile ramen en vloeren. Accommodatie bij aankomst zeer slecht, keuken zeer incompleet, veel kapotte lampen, oven deed het niet, verwarming deed het niet. Omgeving is prachtig.


28-09-2020 - familie Klein-Brockhus uit Nederland
(verblijf: 21-09-2020 t/m 25-09-2020)
Duidelijke website, reserveren ging eenvoudig,


07-09-2020 - familie Veldwijk uit Nederland
(verblijf: 03-09-2020 t/m 06-09-2020)
Accommodatie was prima. Mooie ruime villa voor een grote vriendengroep. Afgelegen zodat er weinig overlast kan ontstaan.


09-08-2020 - dhr. van Pampus uit Nederland
(verblijf: 05-08-2020 t/m 08-08-2020)
Prima aankomst, mooi terrein. Voortuin wel dicht op drukke weg, maar doordat die zo groot is, kun je er toch lekker zitten.


06-04-2020 - familie Walraven uit Nederland
(verblijf: 01-04-2020 t/m 03-04-2020)
First time right, kreeg een boeking waarin mijn korting/tegoed van eerdere beoordeling niet was afgetrokken, En na mijn zomervakantieboeking kreeg ik een paar dagen later een kortingsbon voor een zomervakantieboeking, Gek om actiebon te sturen na je boeking, Uiteindelijk goed opgelost, maar dit soort acties levert een katerig gevoel op,


30-12-2019 - mevr Verhoeven uit Nederland
(verblijf: 27-12-2019 t/m 29-12-2019)
Heel prettig rustig en groen


17-11-2019 - mevr Baas uit Nederland
(verblijf: 08-11-2019 t/m 10-11-2019)
Hartstikke fijne plek. Vooraf wat ongerust vanwege de in het verleden gekregen reviews, daarom even met de eigenaresse gebeld die ons verzekerde dat daaraan is gewerkt. Ze had helemaal gelijk, het was een heerlijk verblijf! Schoon, comfortabel en vrijwel van alle gemakken voorzien! Heerlijke open haard waar zelfs het hout al voor klaar lag. Kortom een fantastisch verblijf! Ik kan het iedereen aanbevelen!


05-11-2019 - mevr van Rheenen uit Nederland
(verblijf: 01-11-2019 t/m 03-11-2019)
Mooi, groot huis met voldoende ruimte voor 11 personen. Heel fijn dat er een aparte eet- en woonkamer is. Omgeving is mooi. En fijn dat Veluwe Events naast de villa zit. Er waren wel wat dingen stuk toen wij kwamen (oven en later de boiler), maar dat werd heel goed opgelost. Goede service! Wij zouden zeker nog een keer teruggaan


11-08-2019 - mevr Deckers uit Nederland
(verblijf: 07-08-2019 t/m 09-08-2019)
De aankomst was goed, we waren optijd gearriveerd dus hebben eerst nog even wat gedronken in het hotel, waar we zeer vriendelijk zijn ontvangen. We kregen de sleutel van het huis, in de keuken stond een warme appeltaart klaar. Het huis Zelf was oud/ vies en aan renovatie toe en aan een hele grote schoonmaak beurt. Ramen kapot, lampen die niet werken, meubels helemaal versleten; water wat niet weg loopt bij de douche. In de douches zaten ouderwetse kranen, miss een tip deze te vervangen voor thermostatische douche Kranen, werkt een stuk makkelijker en veiliger voor kinderen. Het terras lag helemaal vol met sigaretten. Ondanks dat hebben we het vooral wel Heel gezellig gehad onderling. Hopelijk doen jullie er iets mee zodat de volgende gasten in een fijner huis terrecht komen.. Groetjes familie Deckers


02-06-2019 - mevr Zijlstra uit Nederland
(verblijf: 24-05-2019 t/m 26-05-2019)
Vriendelijke ontvangst en er stond een nog warme zelfgebakken appeltaart klaar in de keuken. Super! Het huis is heel ruim en de tuin was geweldig. Het was goed weer, dus echt van genoten. De bedden slapen prima, waren bij aankomst allemaal opgemaakt. Er was ruim voldoende serviesgoed en bestek. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk en we hebben daar na afloop van ons familieweekend heerlijk geluncht. Helaas was het huis vies en erg gedateerd. In de woonkamer stonk het naar rook. De banken waren oud en vies, met her en der brandgaten . Wij hebben dat deel van het huis dan ook niet gebruikt. De badkamers mankeerde ook van alles aan. De koekepannen in de keuken moesten we voor gebruik eerst afwassen , de oven was vies, zaten nog etensresten in. De vaatwasser zat nog vol toen wij kwamen. Er lagen stukken glas op het terras en overal sigarettenpeuken. De vloerbedekking was ook goed, gelukkig kroop of liep ons kleinkind nog niet, anders waren mijn dochter en schoonzoon niet gebleven. We hebben wel een financiële tegemoetkoming gekregen na afloop en we hebben ondanks alles met elkaar een heel gezellig weekend gehad. Omgeving is ook heel mooi.


20-09-2018 - dhr. Orre uit Nederland
(verblijf: 14-09-2018 t/m 16-09-2018)
De accommodatie was op zich prima. Schoon en groot genoeg en met een goede ambiance. Wel wat achterstallig onderhoud hier en daar. Klein nadeel is ook dat het direct aan een vrij drukke doorgaande weg ligt, maar veel last heb je er niet van, tenzij je echt in de tuin gaat zitten.


03-09-2018 - mevr Thoen uit Nederland
(verblijf: 31-08-2018 t/m 02-09-2018)
Fijn huis en alle bedden keurig opgemaakt! Tot onze grote verrassing een heerlijke versgebakken appeltaart die ook heerlijk smaakte! veel aanwezig zoals toiletpapier, handdoeken en vaatdoeljes in de keuken,theezakjes, koffie, filters, afwasblokjes, vuilniszakken.


18-08-2018 - dhr. Vlieland uit Nederland
(verblijf: 13-08-2018 t/m 15-08-2018)
Groot huis, alleen is het wat gedateerd. Bij aankomst een bank en een poef die een poot miste, gemeld maar de verhuurder heeft hiermee tijdens verblijf niks mee gedaan. Er waren wel ruim voldoende stoelen aanwezig in de biljardkamer ter compenstie. Keuken was helaas een beetje plakkerig en je mist wat keukengerei. Oven gaf bij gebruik rooksignalen, na dit gemeld te hebben zou er de volgende dag iemand langs komen. Is wel langs gekomen maar er is niks schoongemaakt. We hebben schoonmaak spullen gekregen en het dus zelf gedaan. Helaas bleven de rooksignalen na de schoonmaakbeurt aanwezig bij gebruik. Gootsteen was de 2e dag verstopt. Is helaas niks mee gedaan door de verhuurder na de melding. Wij hebben zelf het sifonetje uit elkaar gehaald maar het probleem lijkt dieper te zitten. Bij vertrek bovenstaande punten aangegeven. Een aantal dagen later netjes een persoonlijk geschreven mail gekregen met excuses en de melding dat ze alle punten bekeken hebben in het huis zelf. Ook netjes een finaciele compensatie gekregen. Omgeving was erg mooi en je had veel buitenruimte. Zwembad is simpel en werkte helaas niet bij onze dagen.


06-08-2018 - dhr. Funck uit Duitsland
(verblijf: 29-07-2018 t/m 02-08-2018)
Douchefunctie nul, zowel warm als koud. buiten zitplaatsen erg vies (verdigris) in de hoeken van sommige kamers Grote schimmelvlekken. Verwarming loopt de hele nacht geborreld. Reiniging middelmatig in veel hoeken van het huis vonden we bierhoezen. Dus accommodatie slecht, aankomst was goed. Milieu Goed. Misschien was het leuk geweest als je informatie had over het bedrijf. Dit was lang niet mogelijk. (automatische vertaling)


30-07-2018 - dhr. Brock uit Duitsland
(verblijf: 13-07-2018 t/m 27-07-2018)
Vriendelijke, mooie omgeving, heerlijke appeltaart, om de paar dagen handdoeken veranderd en bedden gerelateerd. Weinig te ontdekken .. Bars enz. Niet-rokers (automatische vertaling)


29-05-2018 - familie Jansen uit Duitsland
(verblijf: 29-12-2017 t/m 05-01-2018)
Alles was geweldig. Accommodatie en omgeving zijn geweldig. (automatische vertaling)


27-05-2018 - mevr Schuiringa uit Nederland
(verblijf: 18-05-2018 t/m 21-05-2018)
Onze kinderen mochten de sleutel ophalen en het huis openen. goed van vertrouwen dus, en fijn. Het huis was erg geschikt voor ons gezin met 8 volwassenen en 5 kleine kinderen. Heerlijk grasveld. en het weer was heerlijk, zodat we veel buiten konden zijn. Zwembad was erg koud, maar toch heerlijk om af te koelen. Omgeving een stukje gewandeld, was fijn, door Landgoed Hulshorst. Zuiderzeeweg was wat druk en lawaaiig.


10-05-2018 - mevr Warnaar uit Nederland
(verblijf: 30-04-2018 t/m 07-05-2018)
Geweldig groot huis, in een fantastische omgeving. Ontvangst goed. Fijn dat je gebruik kan maken van de faceliteiten van het hotel. Restaurant erg goed en de bediening erg vriendelijk. Het onderhoud en de schoonmaak van het huis liet echter wat te wensen over.


10-05-2018 - dhr. Van Den Heuvel uit Nederland
(verblijf: 23-04-2018 t/m 30-04-2018)
De aankomst was sober in het Hotel werden we uiterst vriendelijk ontvangen. De omgeving is FANTASTISCH !!


29-01-2018 - mevr Rieke uit Nederland
(verblijf: 26-01-2018 t/m 28-01-2018)
De villa ligt nabij het Apollo hotel maar dankzij de eigen oprit en omheinde tuin voelt het absoluut niet alsof men op een vakantiepark of bij een hotel verblijft. De oprit is ruim en wij konden hier gemakkelijk alle vier de auto’s parkeren. Nadat we de sleutel in ontvangst hebben mogen nemen bij de receptie kregen we een heerlijke (nog warme) appeltaart mee. Dat is natuurlijk enorm attent en we hebben dan ook gesmuld van deze lekkernij! De villa is ruim en alles is voorhanden, geen enkele keer hebben we elkaar in de weg gelopen of gestaan (11 personen en 2 honden). Daarnaast waren de bedden netjes opgemaakt, lagen er handdoeken klaar voor iedereen en vonden we in de keuken thee, koffiefilters, afwasmiddel, vuilniszakken, e.d. Ook brandde er een lichtje en was het huis heerlijk verwarmd voor onze komst. Wat een enorm fijn ontvangst! Gedurende ons verblijf van één weekend kwamen we wel tot de ontdekking dat er wat onderdelen en gebruiksvoorwerpen hoognodig aan vervanging toe zijn. Zo hebben wij ons verbaasd over de waterkoker die erg aan de kleine kant is (voor een villa die 12 gasten kan herbergen), maar waar bovendien de aan/uit knop van kapot is. De waterkoker staat daarom altijd “aan” en slaat niet af wanneer de inhoud het kookpunt heeft bereikt. Dit resulteerde in een overkokend en bloedheet apparaat dat bij een van onze vrienden een licht verbrande hand opleverde. Daarnaast was de schakelaar van de verlichting boven het gasfornuis losgesprongen en vervolgens onvindbaar. We hebben daarom deze verlichting na ons verblijf niet meer uit kunnen doen. Tot slot nog wat tips die de ‘puntje op de i’ zouden kunnen zetten en de villa een volwaardige (Bel)villa zouden kunnen maken In de woonkamer staat een mooie, grote kast gevuld met glazen. Echter de eetkamer bevind zich aan de andere kant van de villa. Wij vonden het wat onhandig om bij iedere eetgelegenheid de glazen uit een andere kamer te moeten halen. Wellicht is het idee om de kasten/inhoud van de kasten met elkaar te verwisselen? Tevens op de begane grond liet het comfort in de woonkamer wat te wensen over er waren om te beginnen niet genoeg zitplaatsen voor iedereen (9 à 10 zitplekken voor 11-12 personen?), terwijl de kamer heerlijk ruim is en makkelijk extra meubilair kan herbergen. Overigens ontbreekt het de grote bank hier en daar aan vering, vulling en stevigheid. Wel hebben we genoten van de open haard en was er meer dan genoeg haardhout voorhanden. Jammer dat de gebruiksvoorwerpen bij de open haard dan weer kapot zijn of ontbreken. Dan de badkamer op de tweede verdieping gezien de bouw van de villa is het duidelijk dat er rekening gehouden dient te worden met lastig in te richten ruimten, helaas is dit wel erg onpraktisch en onelegant uitgevoerd. Zo ondervonden wij veel hinder aan het veel te lange douchegordijn dat ook nog eens zijn functie verliest zodra het zich mee dient te ‘bewegen/vormen’ met het schuin aflopende plafond. Gevolg de overbodige lengte hindert het water tijdens zijn gang naar het doucheputje waardoor de douchebak kan overstromen (het is niet fijn om tijdens een douche hier constant mee bezig te zijn) en de vloer en het toilet naast de douche verandert in een natte en gladde bedoeling (omdat het gordijn niet ‘past’ vanwege de zeer vreemde constructie waaraan het is opgehangen). Daarnaast hebben de kit randen en tegelvoegen hun beste tijd gehad waardoor deze onfris ogen en mogelijk niet langer goed schoon te maken zijn. Dit geldt overigens voor alle badkamers. Ook vroegen wij ons in deze badkamer af welk nut het (vieze) luchtrooster diende aangezien het niet werkt en het openen van het raam voldoende is? Tevens op de eerste verdieping doen de vloeren je afvragen wat er in hemelsnaam heeft plaatsgevonden op bepaalde plekken en mogen deze dan ook nodig vervangen worden. Daarnaast zou een likje verf ook geen overbodige luxe doen uitstralen op deurstijlen, kozijnen en wanden, overigens nadat de muggenlijkjes zijn weggepoetst. Tot slot willen wij Apollo hotel aanraden om de enorme hoeveelheid losliggende en -hangende snoeren netjes weg te werken in de villa. Nu kan dit met kinderen en/of huisdieren gevaarlijke situaties opleveren. Nu lijkt het een waterval aan klachten te zijn maar dit is absoluut niet onze bedoeling! Juist omdat we zo van de villa, de service, het ontvangst en ons verblijf hebben genoten, zouden wij het mooi vinden wanneer bovenstaande punten in de toekomst uitgevoerd kunnen worden. Dat verdient de villa!


24-01-2018 - dhr. Roza uit Nederland
(verblijf: 19-01-2018 t/m 21-01-2018)
prima huis, fijne omgeving


06-12-2017 - mevr Bilderbeek uit Nederland
(verblijf: 01-12-2017 t/m 04-12-2017)
er stond een heerlijke appaltaart klaar in een warm huis


01-12-2017 - familie Booij uit Nederland
(verblijf: 24-11-2017 t/m 27-11-2017)
Geweldig geregeld allemaal! Appeltaart stond klaar, 2 weckpotten snoep, alles was voorhanden. De omgeving is mooi en in November uiteraard afhankelijk van de weersomstandigheden wel of niet veel te gebruiken. Het huis heeft meerdere zitjes, er zijn voldoende parkeerplaatsen rondom en (ook handig) op het terrein zijn op 100m afstand 2 oplaadpunten voor elektrische auto’s. Erg goed all-you-can-eat restaurant op 500m en ietsje verder geweldige wandelroutes. Het huis is ouder, het glas in lood kiert wat hier en daar, maar de overdaad aan radiatoren maken het comfortabel warm. Alles keurig schoon.


26-10-2017 - dhr. Edwards uit Nederland
(verblijf: 20-10-2017 t/m 23-10-2017)
prima huis, ruim genoeg voor 12 personen. omgeving zeer geschikt voor flinke wandelingen


17-08-2017 - mevr Blom uit Nederland
(verblijf: 11-08-2017 t/m 14-08-2017)
We kregen een hartelijk ontvangst met vers gebakken appeltaart! Het huis is sfeervol en groot, wel jammer dat het wat verwaarloosd onderhoud heeft. Mooie omgeving, uurtje lopen naar het Veluwsemeer.


24-07-2017 - dhr. Parez uit België
(verblijf: 17-07-2017 t/m 21-07-2017)
De villa is goed gelegen om allerlei uitstappen te maken bv. het prachtige park van de Hoge Veluwe met de gratis ter beschikking gestelde witte fietsen (top !), de Spakenburgse feesten, de zandsculpturen en het klimbos in Garderen. De villa heeft een mooie gedecoreerde salon, voldoende eet- en glasservies, proper sanitair en proper bad- en bedlinnen. De biljartkamer oogt wel mooier op foto dan in werkelijkheid. Jammer dat bij aankomst het terras en het terrasmeubilair niet schoongemaakt was. Het personeel van het hotel is vriendelijk en attent een heerlijke appeltaart als verwelkoming en nadat bij een onweer 's nachts de elektriciteit uit gevallen was, een mandje croissants, voor het ongemak. Deze villa kan met de nodige opfris- en onderhoudswerken een volwaardige Belvilla worden.

minder   

Beschikbaarheid

wie gaan er op reis?

  • aantal personen: 2
  • 1 hond

welke periode?

  • periode
  • maand
wijzig reisdata
kies hieronder je aankomstdag voor 7 nachten
december - 2024 
  ma di wo do vr za zo
48
      
1
49
2
3
4
5
6
7
8
50
9
10
11
12
13
14
15
51
16
17
18
19
20
21
22
52
23
24
25
26
27
28
29
1
30
31
     
 januari - 2025
  ma di wo do vr za zo
1
  
1
2
3
4
5
2
6
7
8
9
10
11
12
3
13
14
15
16
17
18
19
4
20
21
22
23
24
25
26
5
27
28
29
30
31
  
 
bezet
 
vrij maar geen aankomstdag
 
mogelijke aankomstdag
 
gewenste perdiode
 
aankomstdag
 
vertrekdag

4 beschikbare data in: december 2024 - januari 2025 

vrijdag 06-12-2024 vrijdag 13-12-2024
7 nachten
van € 2950,- (€ 253 korting) voor € 2697,-
vrijdag 13-12-2024 vrijdag 20-12-2024
7 nachten
van € 2950,- (€ 253 korting) voor € 2697,-
vrijdag 03-01-2025 vrijdag 10-01-2025
7 nachten
€ 2996,-
vrijdag 10-01-2025 vrijdag 17-01-2025
7 nachten
€ 2996,-

Kostenoverzicht

Bijkomende kosten

Let op bij prijsvergelijkingen: niet alle aanbieders tonen je onderstaande kosten op voorhand.

houd rekening met de volgende bijkomende kosten:

€ 300 per verblijf
borgsom (verplicht/prepay)
€ 17,50 per hond p.d.
honden
€ 1,15 p.p.p.d.
toeristenbelasting (verplicht/prepay)
inclusief
eindschoonmaak
inclusief
bedlinnen
inclusief
badhanddoeken
inclusief
keukenlinnen
inclusief
wifi
meer info...
catering (optioneel)
meer info...
catering (optioneel)
meer info...
ontbijt (optioneel)
meer info...
diversen (optioneel)
Let op, sommige bovenstaande kosten worden al voorafgaand aan het verblijf in rekening gebracht (prepay). Deze kosten zijn nog niet opgenomen in de huursom.
Problemen met je reservering? Lukt er iets niet?
Klik dan hier om telefonisch te reserveren...
Maak hieronder a.u.b. eerst een keuze ...
  • Ik wil meer honden meenemen naar dit huis. Kan dat?
  • Ik heb nog enkele vragen over dit huis
  • Ik wil wat vragen over de omgeving (wandelen, zwemmen, etc...)
  • Ik wil dit huis telefonisch reserveren (terugbelafspraak tijdens kantooruren)
Honden op aanvraag

We hebben met de meeste huiseigenaren afgesproken dat we meerdere honden gewoon altijd bij hen aanvragen.
Er is een grote kans dat je aanvraag gewoon wordt goedgekeurd. En dat is dan gewoon fijn en makkelijk.
Maar een huiseigenaar kan ook (tijdelijk) geen goedkeuring verlenen aan meer honden.

Onze ervaring is dat huiseigenaren een afweging maken op basis van een aantal gegevens:

  • is het hoogseizoen of niet? (buiten het hoogseizoen heb je met meer honden meer kans)
  • wat zijn het voor honden? (ras)
  • zijn ze groot of klein?
  • zijn ze rustig of druk?
  • zijn ze goed opgevoed? (blaffen niet, gaan niet op de bank/bed als dat niet mag e.d.) en
  • zorgt de gast goed voor de accommodatie? (rekening houden met de buren, poep in de tuin opruimen e.d.)

Het is dus slim om meer informatie te geven over je honden bij je reserveringsaanvraag, dan maak je gewoon meer kans!

Of extra honden worden goedgekeurd is nooit iets persoonlijks voor jou als onze klant. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom een huiseigenaar toch (tijdelijk) geen extra honden toestaat. Het kan te maken hebben met een slechte ervaring die een huiseigenaar had in de vorm van schade of klachten. Wij vinden het belangrijk dat je dit weet.

En mocht het bij dit huis niet lukken, zoeken we gewoon verder. Je hebt geen werk aan de aanvraag van meerdere honden, want wij zoeken alles voor je uit. Dus heb je meer honden, heb dan ook wat geduld met het zoekproces. Wij doen er alles aan om voor jullie een fijn vakantiehuis te vinden.

Meer honden meenemen

Aantal honden

Per accommodatie geven wij aan hoeveel honden er standaard zijn toegestaan. 

Als je wilt weten of hier meer honden meemogen, kan dat altijd gewoon via een aanvraag. Dat doe je via de normale reserveringswijze (website). Dit is de enige manier waarop wij een aanvraag voor meer honden in behandeling kunnen nemen. 

Een aanvraag van een accommodatie verplicht je uiteraard tot niets. Maar het voordeel voor jou als klant is dat je een optie op de accommodatie krijgt totdat bekend is of het aantal honden is toegestaan. Als dit toch een probleem oplevert, dan wordt de aanvraag kosteloos geannuleerd. En kunnen we desgewenst een alternatief aanvragen. 

Wij kunnen dus nooit vantevoren aangeven of meerdere honden wel/niet zijn toegestaan. 

Ook beschikt DogsIncluded niet over lijsten met huizen waar meer dan het standaard aantal honden zijn toegestaan (is afhankelijk van diverse factoren). 

Vragen over dit huis

Extra vragen over dit huis

Wij beschikken niet op voorhand over meer informatie dan wij op de website al tonen. Extra vragen worden altijd gesteld aan de huiseigenaar.

Wil je toch graag meer informatie over een huis dan is dit mogelijk door via de website een reserveringsaanvraag te doen. Zo'n reserveringsaanvraag verplicht je natuurlijk tot niets. 

In het boekingsproces is er ruimte voor extra vragen die we aan de huiseigenaar kunnen doorgeven. Bijvoorbeeld: - is de tuin helemaal omheind en echt "ontsnappings-proof"? Wat bedraagt de borgsom? Is het geschikt voor minder validen? etc. 

Er zijn ook vragen waarop we nooit antwoord kunnen geven, zoals: Wat zijn de energiekosten?

Energiekosten worden berekend naar verbruik. Daarom kunnen we hier geen antwoord op geven. Want wij weten net zo min als jij vantevoren hoeveel energie je zult gaan gebruiken. Dat is natuurlijk ook van diverse aspecten afhankelijk, zoals seizoen, mate van gebruik, veel/weinig apparatuur, aantal personen, etc.... De energiekosten zijn nooit onredelijk hoge bedragen en worden vaak gewoon verrekend met de borg. Een tip: informeer bij aankomst naar de eenheidsprijs en noteer de meterstanden. Dit voorkomt onduidelijkheid achteraf. 

Antwoorden op extra vragen over een specifieke accommodatie krijg je dus altijd door middel van een reserveringsaanvraag via de website. 

Het extra voordeel voor onze cliënten is, dat zij op deze manier van ons direct een optie op de accommodatie krijgen totdat wij het antwoord op de vragen hebben uitgezocht. Een reservering met extra vragen is daarom ook nooit definitief. Pas wanneer alle door jou gewenste informatie door ons is uitgezocht, vragen we je of we de reservering definitief mogen maken.

Vragen over de omgeving

Vragen over de omgeving (wandelen, strand, zwemmen, etc...) 

DogsIncluded geeft algemene informatie over de wetenswaardigheden per land. Omdat wij zoveel bestemmingen & accommodaties in ons aanbod hebben (inmiddels meer dan 16.000!), is het onmogelijk om iedere specifieke situatie in een bepaald gebied van een land uit te zoeken. We hopen dat je hier begrip voor hebt. 

Uit eigen ervaring weten wij inmiddels dat je met loslopen, strandbezoeken en wandelgebieden in het buitenland gewoon een beetje praktisch om moet gaan. Er is altijd wel een plek te vinden waar je hond bijvoorbeeld los kan wandelen, het strand op mag of kan zwemmen. 

Soms is het handig om hier ter plekke even navraag over te doen en misschien moet je er een stukje verder voor rijden. Maar dat is in Nederland natuurlijk niet anders. 

En, hoort het niet een beetje bij de charme van de vakantie dat je samen op avontuur gaat om de omgeving te verkennen? 

Als je wel graag voordat je op vakantie meer specifieke lokale informatie wilt, kun je het best contact opnemen met de plaatselijke vvv. Via Google kun je altijd wel het dichtstbijzijnde toeristenkantoor vinden. 

Of vraag ons gratis informatie pakket aan. Hierin kun je per land ook alle informatie nog eens nalezen en vind je links waar je toeristische informatie kunt vinden. 

Tot slot bieden wij je tijdens het maken van een reservering de gelegenheid om ons en/of de huiseigenaar vragen te stellen. Hier kun je uiteraard je specifieke vraag stellen. Echter, hou er rekening mee dat sommige (detail)vragen ook voor een huiseigenaar soms te lastig zijn om te beantwoorden.

Klantbeoordeling "Uitstekend" (9.5/ 10)
100% beveelt DogsIncluded aan
13337 reviews op www.kiyoh.nl/dogsincluded/
Loading...