Klantbeoordeling
"Uitstekend" (9.4 /10)
100% beveelt DogsIncluded aan
12693 reviews
op www.kiyoh.nl/dogsincluded
Wil je The Crystal VAYA Unique ook beoordelen?
Als je The Crystal VAYA Unique al wel eens hebt bezocht (via een DogsIncluded-boeking) en je wilt hierover een beoordeling schrijven, zouden wij dat natuurlijk helemaal super vinden.
Let op: heb je een andere opmerking over dit hotel (bijvoorbeeld een klacht), dan is onderstaande link niet de juiste manier om dit aan ons door te geven. Stuur ons in dat geval a.u.b. even een bericht per email.
Klik hier om dit hotel te beoordelen...
beoordelingen voor The Crystal VAYA Unique
Op dit moment heeft DogsIncluded voor deze accommodatie helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.
We hebben wél algemene beoordelingen voor The Crystal VAYA Unique. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).
The Crystal VAYA Unique ontving hiervoor een gemiddelde beoordeling van "8.9" (fantastisch) op basis van 290 beoordelingen
Voor deze beoordelingen hebben wij helaas geen aanvullende informatie of toelichting beschikbaar.
We hebben ook nog reviews gevonden via Google. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.
Hier scoort The Crystal VAYA Unique op een vijfpuntsschaal een "4.4" (van maximaal 5)
05-01-2022 - Rogier Lankhorst





Dit hotel kan de pretenties niet waarmaken. De website suggereert ook iets veel luxueuzers dan het in werkelijkheid is. De kamer was verouderd met een onhandige douche zonder ventilatie en een jaren 70 inrichting. Dit is nog niet zo erg, als de rest wel klopt. De slechte kwaliteit van het eten komt later, maar eerst: het systeem in de bediening werkt niet. We hebben ons een avond zitten verbazen hoe werkelijk alles mis ging: gasten kregen het dessert nog voor het hoofdgerecht (“no no, no dessert’ riepen de gasten). Onze buren kregen onze soep. Hun voorgerecht werd vergeten en kwam nooit meer. Een enkel bord soep werd bij ons neergezet, na 5 minuten werd het bord doodleuk weer weggehaald en naar andere gasten gebracht. Ons dessert werd naar de verkeerde tafel gebracht. Wij kregen het dessert van een andere tafel. Het tussengerecht duurde eindeloos, toen kwam het twee keer. Het ging maar door. Ik moet toegeven, het was zo bizar dat het amusement werd. Alsof je naar een live slapstick performance zit te kijken. Saai was het niet. De reactie van het hotel op dit drama was om naast de salade ook de soepen en het andere voorgerecht op het buffet te zetten. En de helft van de tijd deden ze dit met het hoofdgerecht en dessert ook, zodat alle gasten continu af en aan liepen. Je zou zeggen dat het personeel het nu met gemak aankon, maar nog steeds werd er niet afgeruimd en moest je keer op keer vragen of het volgende gerecht mocht komen. Het salade buffet was matig, met vreemde combinaties van ingrediënten. De mozzarella was een keer blijkbaar te lang uit de koeling en dus oneetbaar. Nog net niet bedorven. De smoothie die we elke dag als tussengerecht kregen is in onze familie synoniem geworden voor iets dat je erg vies vindt. Van geblenderde koekjes tot een glaasje met een gepureerde banaan (wat ze ‘banana split 3.1’ noemden). Het vlees: dit was zonder uitzondering elke keer volledig uitgedroogd. Ik vermoed dat het eten eerst urenlang onder de warmtelamp stond. Het eten was vaak te zout, of te zoet. Soms in hetzelfde gerecht. Ook leek het also sommige ingrediënten op moesten: dan zaten ineens overal olijven in bijvoorbeeld. De dag dat het hoofdgerecht van het buffet kwam was weer een dieptepunt. De sandwiches waren zo uitgedroogd dat ze waren kromgetrokken. Vlees: uitgedroogd. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Het was elke dag een teleurstelling. Positieve punten: vriendelijk personeel, de ligging, en het mooie zwembad.
10-01-2022 - vanden branden stijn





Vriendelijk personeel. Prachtig wellness hotel vlak aan de skipiste. Ruime skiberging rechtstreeks naar de lift. Zeer goede keuken.
26-12-2019 - anja daenen





Zeer mooi en verzorgd hotel, zeer vriendelijk personeel. Skilift aan het hotel. Wij komen zeker terug!
25-12-2021 - Wynand van Beek





Hotel overgenomen door de vaya groep………..dat is geen vergelijk met Crystal vroeger.
27-03-2022 - Frank Van Remoortere





Vriendelijke bediening en super lekker eten