Klantbeoordeling
"Uitstekend" (9.4 /10)
100% beveelt DogsIncluded aan
12705 reviews
op www.kiyoh.nl/dogsincluded
Wil je Garden Hotel Wellness és Konferencia ook beoordelen?
Als je Garden Hotel Wellness és Konferencia al wel eens hebt bezocht (via een DogsIncluded-boeking) en je wilt hierover een beoordeling schrijven, zouden wij dat natuurlijk helemaal super vinden.
Let op: heb je een andere opmerking over dit hotel (bijvoorbeeld een klacht), dan is onderstaande link niet de juiste manier om dit aan ons door te geven. Stuur ons in dat geval a.u.b. even een bericht per email.
Klik hier om dit hotel te beoordelen...
beoordelingen voor Garden Hotel Wellness és Konferencia
Op dit moment heeft DogsIncluded voor deze accommodatie helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.
We hebben wél algemene beoordelingen voor Garden Hotel Wellness és Konferencia. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).
Garden Hotel Wellness és Konferencia ontving hiervoor een gemiddelde beoordeling van "8.6" (heerlijk) op basis van 336 beoordelingen
Voor deze beoordelingen hebben wij helaas geen aanvullende informatie of toelichting beschikbaar.
We hebben ook nog reviews gevonden via Google. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.
Hier scoort Garden Hotel Wellness és Konferencia op een vijfpuntsschaal een "4.5" (van maximaal 5)
01-01-2023 - Marianna Schriffert





Zeer schoon hotel, op loopafstand van het stadscentrum. De prachtige Tiszavirág-brug en de Tiszavirág-fontein bevinden zich op een paar minuten afstand en zijn zeker de moeite waard om te bekijken. De keuken verwent haar gasten met werkelijk gevarieerde en heerlijke gerechten. De vriendelijkheid, attentheid en behulpzaamheid van het personeel zijn echt uitstekend. Het zwembad in het wellnesscentrum mag in de winter iets warmer zijn.
12-02-2023 - Péter Kálmán





Ik was alleen op zondag bij het lunchbuffet, alles was erg goed, maar voor HUF 5.000 mag dat worden verwacht. De omgeving is ook schoon en het gebouw is mooi en nieuw.
28-12-2022 - Csaba Sinka





Na lang zoeken is het ons gelukt om kerst met mijn familie door te brengen in jullie hotel. We kochten een kerstarrangement, waarbinnen we 3 kamers boekten voor 4 dagen en 3 nachten. Het arrangement omvatte de gebruikelijke wellnessdiensten, evenals een kortingsbon van 30% voor de volgende boeking en een welkomstdrankje op de dag van aankomst. Het was een aardig gebaar om een beetje champagne en 2 stukjes spek in de kamers te ontvangen. De medewerkers zijn behulpzaam en proberen er alles aan te doen om het de gast zo goed mogelijk naar de zin te maken. De wellnessruimte is goed, maar waarschijnlijk kan het buitenzwembad, dat nu per definitie buiten dienst was, in de zomerse hitte krap zijn als het huis vol is, maar het strand ligt er direct naast, wat waarschijnlijk optie "b" kan zijn ". Voedingsmiddelen: Op 24 december wachtten we helaas tevergeefs op het feestelijke diner, we vonden gewone gerechten op het buffet, waarvan het aanbod niet de 4 * weerspiegelde. Het is waar dat gevulde kool en geroosterde eend op het menu stonden tijdens het diner op de 25e, maar de voedselkeuze was slecht. Helaas, waarschijnlijk vanwege de lage kwaliteit van schuren, worden roerei elke ochtend gepresenteerd in een mooie, groenachtige kleur. De versheid van de groenten staat buiten kijf. Tomaat pohadt. Paprika ook. Bruine banaan. De kwaliteit van de taarten haalt ook niet het classificatieniveau van het hotel! Op een ochtend wordt de chafing in twee delen verdeeld, waarvan de ene helft milk bites is en de andere helft gefrituurde ribben. Liever geen commentaar. We zijn in veel hotels geweest, maar nergens hebben we ervaren dat de kaas in blokken wordt opgemaakt en werkt volgens het principe van zelf snijden. Dit is helemaal geen gastvriendelijke oplossing. Mede omdat het niet zuinig is, aangezien het onmogelijk is om een dun plakje te snijden en er, laten we zeggen, daardoor meer van het bord naar de prullenbak gaat. Ik merk hier op dat b.v. gewone trappistenkaas ontbrak ook in de selectie. Het is natuurlijk goed dat er marmerkaas, gerookte kaas en kaas met gaten is, maar hun smaak is niet ieders favoriet. Op de 26e was er een diner met keuzemenu voor de gasten, dat door het hotel voor minder dan 15 personen wordt gebruikt (volgens de medewerker). Dit zou geen probleem zijn, maar het feit dat er niet genoeg van het menu is om de gasten van het hotel te bedienen, vind ik een schandaal. Toevallig hadden de mensen die naast ons zaten geen vaat meer over. Dit verwacht je niet van een 4* hotel. Ik moet bekennen dat we het welkomstdrankje op de dag van aankomst waren vergeten, dus na het lezen van het document dat we van de reservering hadden ontvangen, wilden we het de volgende dag gebruiken. We konden amper uit de server halen wat hierin zit. We zijn er op een ietwat barbaarse manier achter gekomen wat we allemaal kunnen eten. Helaas was hij hier niet op voorbereid. Anders dan dat, was hij volledig behulpzaam. Degenen die met kinderen komen, moeten bereid zijn om regelmatig wafels, milkshakes, kwarkrepen, enz. ontbreekt in het aanbod. Het is waar dat we zeiden dat we misschien griesmeel wilden en dat deden ze voor de volgende dag, wat een aardig gebaar is, maar ik denk dat het eenvoudig zou zijn. Dat is het voor het eten. Accommodatie en omgeving: Wat ik schandalig vind, is dat tijdens het diner op de 26e de eigenaar van het hotel een vriendelijke bijeenkomst hield in de vis, die erg luidruchtig bleek te zijn, en verschillende mensen tijdens de maaltijd werden gestoord door het lawaai veroorzaakt door de "infiltrerende" atmosfeer. Aangezien het hotel verschillende aparte kamers heeft, vind ik het een beetje vreemd waarom het niet in een van de kamers was. De kerstversiering van het restaurant en het hotel was vrij bescheiden. Tijdens de maaltijd had wat zachte muziek kunnen worden gespeeld, kerstmuziek of gewone chill. Wat ik miste in de kamer was de kluis! Dit wordt in alle hotels verwacht, vooral in het geval van 4*. De kamers waarin we werden geplaatst hadden een superieure classificatie. Het vreemde was dat ze niet even groot waren, of dat ze er door de uitrusting anders uitzagen. Ik vind het een enorme ontwerpfout dat de ingang van het bad zich direct tegenover de voordeur bevindt, die een glazen deur heeft, dus als iemand hem gebruikt, kloppen ze aan en openen we de deur, en de buitenstaander wordt onmiddellijk blootgesteld aan wat er binnen gebeurt.
04-02-2023 - Hegyi Ildikó





We waren tevreden met alles! Schoon, comfortabel! Attent, vriendelijk personeel. Ontbijt en diner zijn heerlijk! De wellnessafdeling is uitstekend. De massage is een aanrader!
14-04-2023 - Lilla Iványi





Het waren hele goede, mooie, gezellige en comfortabele kamers. Er was geen probleem. Ik denk dat het een beetje duur is.