Klantbeoordeling
"Uitstekend" (9.5 /10)
100% beveelt DogsIncluded aan
12919 reviews
op www.kiyoh.nl/dogsincluded
Wil je LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness ook beoordelen?
Als je LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness al wel eens hebt bezocht (via een DogsIncluded-boeking) en je wilt hierover een beoordeling schrijven, zouden wij dat natuurlijk helemaal super vinden.
Let op: heb je een andere opmerking over dit hotel (bijvoorbeeld een klacht), dan is onderstaande link niet de juiste manier om dit aan ons door te geven. Stuur ons in dat geval a.u.b. even een bericht per email.
Klik hier om dit hotel te beoordelen...
beoordelingen voor LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness
Op dit moment heeft DogsIncluded voor deze accommodatie helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.
We hebben wél algemene beoordelingen voor LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).
LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness ontving hiervoor een gemiddelde beoordeling van "8.8" (fantastisch) op basis van 955 beoordelingen
Voor deze beoordelingen hebben wij helaas geen aanvullende informatie of toelichting beschikbaar.
We hebben ook nog reviews gevonden via Google. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.
Hier scoort LH Hotel Dvořák Tábor Congress & Wellness op een vijfpuntsschaal een "4.3" (van maximaal 5)
31-01-2023 - Allard Eckhardt





Kamers aan de kant van de weg, waardoor veel lawaai van autos. Bedden te hard en lobby en bar was waardeloos, spa en zwembad waren dicht en moest je wel voor betalen Geen aanrader dit.
27-04-2019 - roy nijenhuis





Erg luxe hotel met een goed ontbijt en lekkere bedden. Een goede douche straal maar helaas moet je douchen in bad. Verder had ik een straat lamp voor mijn raam en de gordijnen konden niet ver genoeg dicht. Er is ook een luxe restaurant met goed eten. Omdat het luxe is zijn de porties uiteraard wat kleiner.
21-08-2023 - Veronika Zvoníčková





Ik heb niets te klagen. Het hotel ligt op een prachtige locatie. Het is mooi, schoon, al het personeel was erg aardig. De kamers zijn zeer mooi ingericht. We zijn hier via de slevomat geweest, waar we een verblijf met halfpension hebben gekocht. Ontbijt (buffet) en diner (geserveerd). De ontbijten zijn erg uitgebreid. Zo'n keuze hebben ze zeker niet overal. Zoute, zoete, xy-drankjes, inclusief kleine dingen zoals verse munt voor thee, detox-sappen, een selectie theesoorten, sojamelk, kunstmatige zoetstof... Alles vers, uitstekende koffie. En avondeten? Ook al hadden we geen keus en kregen we wat we kregen, ik mag niet klagen. De keuken van restaurant La Cave is echt modern, van de ingrediënten tot de bediening. We hadden een driegangenmenu bij de prijs inbegrepen. We hebben in totaal 4 keer gegeten en ik heb niets te klagen. Porties gewoon groot. We hadden een kleine wellnessruimte bij de prijs inbegrepen, maar die hebben we wegens tijdgebrek niet gebruikt. Het historische deel van de camping is prachtig en zeker een bezoek waard. 10/10 voor mij.
07-08-2023 - Jiří Jaklín





Als ik alleen een hotel zonder personeel zou beoordelen en als ik niet het betaalde pakket van de meiden zou hebben, inclusief een welkomstdrankje, wellness, massage, een fles wijn en 25% korting op besteding in restaurant La Cave, Ik zou het 5 van de 5 sterren geven. Helaas bestaat het hotel ook uit personeel, en dat was verschrikkelijk. Daarom beoordeel ik het 2 van de 5 sterren. Het wellnessverblijf was een vreselijke ervaring die ik niet nog een keer zou willen herhalen en ik raad het zeker aan niemand aan. Het hotel is prachtig, gerenoveerd, gelegen in het historische centrum van Tábor. Het ruikt lekker in de gangen en in de kamer, de kamer is groot en schoon, de bedden zijn comfortabel. Een fles water en een koffiezetapparaat met capsules in de kamer is fijn. Het ontbijt is luxe met een grote selectie van alles. Het eten in restaurant La Cave is ongelooflijk goed. MAAR Ik heb de accommodatie per bankoverschrijving betaald. Ik heb geen ontvangstbevestiging per e-mail ontvangen. Op de website van het hotel leest u dat u de wellness en massages minimaal 3 dagen van tevoren moet reserveren, anders garanderen ze niet dat het gratis is. Aangezien ik voor deze diensten vooraf had betaald, wilde ik er zeker van zijn dat er een vrije date zou zijn. 4 dagen voor de datum van mijn verblijf schreef ik een e-mail naar de receptie met de vraag of ze de betaling voor de accommodatie konden bevestigen en of de data voor de massage/wellness als onderdeel van het pakket waren gegeven, en zo niet, of ze dat konden schrijf me gratis dates. Niemand beantwoordde mijn e-mail. Daarom belde ik de volgende dag het hotel en de dame bij de receptie verzekerde me dat ze me de data zou schrijven. Er is geen post aangekomen. Ik ging naar het hotel met een vreemd gevoel dat ik geen bevestiging had dat de betaling voor het verblijf was gedaan en of ik überhaupt wel gebruik zou kunnen maken van de diensten uit het pakket. De receptioniste verwelkomde ons in het hotel en gaf ons informatie over de kamer, het ontbijt en de datum van de massage. We hadden voor verschillende diensten betaald en ze informeerde ons ALLEEN over de datum van de massage, die ze niet eens op papier kon schrijven. Ik moest om informatie vragen over het welkomstdrankje. Ik dacht dat het een welkomstdrankje was en niet dat ik er onhandig naar zou moeten vragen. De informatie werd vrij bot gecommuniceerd door de receptioniste. Dus gingen we naar de bar. De barman vertelde ons dat het haar eerste werkdag was en dat ze niet wist wat een welkomstdrankje was. Ongetraind personeel. We moesten een paar minuten wachten voordat hij de informatie had gevonden. Een vreemd gevoel vanaf het begin van het verblijf. Ik moest ook zelf vragen naar de wellness bij de receptie, gelukkig was het gratis. De sauna bevindt zich op een andere verdieping dan het zwembad en is vrij klein, geen geweldige ervaring. Nou ja, tegen de derde moest ik bij de receptie vragen hoe het is met een gratis fles wijn en korting bij betaling bij La Cave. Ik kreeg te horen dat ik gewoon het kamernummer moest melden. Dus we hadden een reservering in het restaurant op kamernummer. Meteen aan het begin informeerde ik de serveerster over ons pakket - een fles en korting. Haar ogen werden groot en ze zei dat ze er nog nooit van had gehoord. Wederom ongetraind personeel. Weer een gênant moment voor ons. Ik vertrok met een slecht gevoel dat ik onhandig om alle informatie bij de receptie moest vragen en als gevolg daarvan vertelde het personeel van de bar / restaurant me dat ze niet wisten waar het over ging. DIT NIET MEER. Als je het jezelf niet afvraagt, krijg je niets.
17-07-2023 - Petr Jedlička





Een interessant en ruim hotel. We brachten de nacht door in een appartement met twee verdiepingen in ongelooflijk grote kamers, 2 badkamers. Zuiver. De hogere prijs kwam overeen met de kwaliteit en grootte van de kamer. Helaas is het hotel niet volledig voorzien van airconditioning en was het tropische hitte tijdens ons verblijf, maar het kon. Alleen het hotel had de minikoelkast kunnen aanzetten en de minibar met koude dranken kunnen vullen, dus de boodschap van het hotel op de koelkast dat ik in de lobby kon komen voor een koud drankje, verfriste me niet! Ontbijt absoluut geweldig, rijke selectie, erg lekker, waarschijnlijk de beste in de laatste van onze vele verblijven in verschillende hotels in Europa! Het hotel mag zeker niet pronken met het epitheton wellness, want de wellnesscapaciteit komt niet overeen met de grootte van het hotel en alles 3 dagen van te voren bestellen is vrij onpraktisch. OK als congreshotel, maar onvoldoende wellness. Ons appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers was erg mooi en mooi, dus ik begrijp niet waarom ze lange tijd een kapotte gootsteen in de badkamer laten staan, het bederft de indruk van zo'n luxe kamer. Als ik nog een keer in Tábor zou willen overnachten, kom ik graag terug!