Klantbeoordeling
"Uitstekend" (9.4 /10)
100% beveelt DogsIncluded aan
12705 reviews
op www.kiyoh.nl/dogsincluded
Wil je Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca ook beoordelen?
Als je Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca al wel eens hebt bezocht (via een DogsIncluded-boeking) en je wilt hierover een beoordeling schrijven, zouden wij dat natuurlijk helemaal super vinden.
Let op: heb je een andere opmerking over dit hotel (bijvoorbeeld een klacht), dan is onderstaande link niet de juiste manier om dit aan ons door te geven. Stuur ons in dat geval a.u.b. even een bericht per email.
Klik hier om dit hotel te beoordelen...
beoordelingen voor Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca
Op dit moment heeft DogsIncluded voor deze accommodatie helaas nog geen beoordeling ontvangen van een klant.
We hebben wél algemene beoordelingen voor Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca. Omdat dit algemene beoordelingen zijn, is het ook mogelijk dat dit gasten zijn geweest zonder meereizende hond(en).
Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca ontving hiervoor een gemiddelde beoordeling van "9.8" (excellent) op basis van 27 beoordelingen
Voor deze beoordelingen hebben wij helaas geen aanvullende informatie of toelichting beschikbaar.
We hebben ook nog reviews gevonden via Google. Hier zijn ook gasten bij die zonder hond op vakantie waren.
Hier scoort Palazzo Vecchietti - Residenza D'Epoca op een vijfpuntsschaal een "4.8" (van maximaal 5)
13-06-2022 - Rutledge Young





Het hotel is goed gelegen, onze deluxe kamer is erg groot en mooi ingericht (heeft zelfs een koelkast en vaatwasser), al het personeel is behulpzaam en beleefd. Zeer lekker ontbijtbuffet of à la carte, dicht bij bijna alles en is nu ons favoriete hotel in Florence.
24-03-2022 - Bob Krentler





Geweldige service, geweldige locatie en geweldig ontbijt. De kamers zijn heel mooi, en het personeel was geweldig in het vinden van rondleidingen, reserveringen enz. Sterk aanbevolen. Alle SLH-hotels zijn naar mijn mening geweldig! Het spek is een beetje zout als ik ergens over moet klagen, maar dat kan ik niet omdat ik van zout spek hou! Haha
01-09-2021 - Katie Layman





We hadden het geluk om 3 nachten door te brengen in Palazzo Vecchietti in een deluxe kamer met een eigen terras. De kamer is meer een appartement en pure luxe. We genoten van vroeg opstaan en het verkennen van de belangrijkste pleinen voor de drukte (op slechts een steenworp afstand van het hotel) en luie middagen met het drinken van wijn op ons terras. Het personeel kan niet genoeg voor je doen en we voelden ons gewaardeerd. We hopen op een dag terug te keren!
23-10-2017 - Susan Campbell





Wat een prachtig hotel! We verbleven hier 3 nachten aan het begin van onze vakantie in Toscane en 3 nachten aan het einde. De suites waarin we verbleven waren heerlijk. De service van de receptie was uitzonderlijk! We hadden elke avond perfecte restaurantaanbevelingen. Het ontbijtbuffet had zoveel te bieden. De locatie van het hotel is ideaal: een korte wandeling naar alles wat u wilt zien.
04-09-2019 - Michelle Loh





We hebben 2 weken geleden op een zaterdagochtend ingecheckt in dit hotel, voor 4 nachten tijdens onze vakantie in Italië, en waren aangenaam verrast om een upgrade van het hotel te krijgen omdat het laagseizoen was. Locatie is geweldig en het hotel is prachtig. We stapten het hotel uit en gingen een portemonnee halen als cadeau voor mijn moeder bij Chanel. We brachten het terug naar het hotel en plaatsten het op mijn bagage. De bagage was op slot en de chanel-papieren zak had een regenhoes eroverheen terwijl het regende. We herinnerden ons duidelijk dat we de chanel-tas op mijn bagage hadden geplaatst en ook mijn bagage hadden afgesloten voordat we vertrokken voor het avondeten. Toen we na het eten om 20.00 uur terugkwamen in de kamer, was ik geschokt toen ik de regenhoes van ons cadeau van de tas zag, en ook dat de geschenkdoos van Chanel door iemand was geopend en het lint haastig op een slechte manier was vastgebonden. Mijn bagage was ook losgeraakt en mijn toppen waren doorzocht. Ik heb hieronder foto's bijgevoegd. We waren volkomen geschokt en ik ging naar beneden om met de receptie te praten. Leonardo bij de receptie belde onmiddellijk om het kamermeisje te laten komen. Haar houding was uiterst nonchalant en zelfs onbeschoft. We zagen haar buiten onze kamer rondhangen toen we om 20.00 uur terugkwamen, dus misschien had ze geen tijd om de dingen terug te zetten zoals het was. Er was ook geen turndownservice in de avond, dus ik weet niet zeker wat ze daar aan het doen was. Gedurende het hele incident bleven het team en de GM zelf Alessandra ons eraan herinneren dat het kamermeisje daar al jaren werkte en zoiets niet zou doen. Ze zeiden ook dat ze niet kunnen geloven dat het is gebeurd. Nou, dat deed het en we kunnen het ook niet geloven van een 5-sterrenhotel in Florence. Ze bleven volhouden dat aangezien ze daar al een tijdje (4 jaar) werkt, dit niet mogelijk is. Zowel mijn man als ik zijn zeer verrast dat ze de reputatie en integriteit van het hotel op het spel zetten voor een kamermeisje, dat oneerlijk is. Een ellendige poging tot verontschuldiging door hen was om ons op onze laatste avond een diner in Florence aan te bieden. Wij weigerden. Ze zeiden zelfs dat zolang er geen geld of onze paspoorten werden ingenomen, dat goed was. Daar sta ik versteld van. Onze paspoorten werden gelukkig in de kluis bewaard. Voor wat we hebben betaald, de veroorzaakte angst en de teleurstelling en woede die ik voelde toen het cadeau van mijn moeder werd geopend, is het te veel. Het verpestte onze vakantie en we waren constant bang dat onze spullen zouden worden gestolen. Ze opende zelfs onze bagage! Ontbijt was ook onvoldoende voor een 5 sterren hotel. De ontbijtdame was altijd in de keuken aan het kletsen en gasten werden buiten gelaten (slechts 4 van ons maximaal op elk moment omdat het winterseizoen is) en ik moest de keukendeur openen om koffie te vragen. Ik zal hier niet weer verblijven, noch zal ik dit hotel aanbevelen aan mijn familie of vrienden. De locatie is fantastisch en het hotel is prachtig, maar dat is alles. De woorden van uw gasten in twijfel trekken / in uw klanten geloven, staat natuurlijk niet hoog op hun prioriteitenlijst. We zijn naar veel plaatsen gereisd en dit is de enige keer dat mijn bagage is doorzocht en het cadeau is uitgepakt. Absoluut onprofessioneel. Klanten komen hier niet op de eerste plaats. Blijf hier niet als u gemoedsrust wilt wanneer u bezienswaardigheden gaat bezoeken in Florence.