Je bent ergens ontevreden over. Dat is naar, want wij willen graag dat je een fijne vakantie hebt. Maar wij zijn je altijd graag van dienst. Als het allemaal niet op rolletjes loopt, wordt dat helemaal erg belangrijk.
BEN JE MOMENTEEL NOG TER PLAATSE? KLIK DAN HIER...
Als er problemen ter plaatse zijn, is het belangrijk dat je de stappen volgt die we je bij de reispapieren hebben toegestuurd ("belangrijke informatie"):
- Stap 1: probeer het ter plaatse op te lossen met de huiseigenaar/contactpersoon
- Stap 2: bel het SOS-nummer (staat vermeld in je reispapieren)
- Stap 3: mocht je er niet uitkomen met bovenstaande stappen, dan kun je ons uiteraard inschakelen met een bericht via onderstaand formulier
We willen graag benadrukken dat als je probleem of irritatie niet ter plaatse meldt, heeft dit bijna altijd negatieve consequenties voor het krijgen van enige vorm van restitutie of compensatie.
Als je ontevreden bent (of feedback wilt geven) over de dienstverlening van DogsIncluded (of een partner) kun je dat melden via onderstaand formulier. Ook als je een klacht hebt over de accommodatie die je via ons bij een van onze partners hebt geboekt, kun je dat ons op deze wijze kenbaar maken.
Voor een snelle en correcte reactie is het belangrijk dat je ons voorziet van alle relevante informatie. Kijk nog even bij onze veelgestelde vragen en algemene
voorwaarden om te weten hoe wij je het beste kunnen helpen.
Zoals je weet, treedt DogsIncluded bij de behandeling van klachten op als bemiddelaar. De inhoudelijke behandeling wordt gedaan door onze partners. Misschien heb je het al gedaan, maar lees a.u.b. ook nog even de voorwaarden van onze partner door die je per email toegezonden werden bij de boekingsbevestiging (of via je persoonlijke "Mijn Boeking" pagina).
|